Test uitslagen zeggen mij niks

De zin en onzin van overgangstesten
Soms kan een overgangstest de overgang aantonen. Maar heel vaak ook niet, wat voor veel verwarring kan zorgen. Testen zijn momentopnames en je hormonen schommelen
Handa
Berichten van Handa
Onderwerpen van Handa
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 51

Test uitslagen zeggen mij niks

Bericht door Handa » di 02 mei 2017 17:23

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en leest veel verschillende berichten wat moet een vrouw toch allemaal ondergaan.

Mijn naam is Handa en ik ben 48 maar een kinderwens is zeer aanwezig. Vreemd zouden de meeste zeggen leef je leven, makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik heb een dochter van 18 daarna is er geen zwangerschap gekomen dit door mede man man nu mijn ex. Hij zei je bent een tweede x moeder niet waard door hem ben ik geestelijk stuk gemaakt. Nu na een zware operatie in 2015 een Gastric Bypass, vele kilo`s lichter en weer terug naar school gaat en stage doet.
Is mijn leven compleet veranderd zowel geestelijk en zeker lichamelijk ben ook de liefde van mijn leven tegen gekomen. En ja , de wens om kinderen te krijgen is aanwezig. Hij accepteert zoals het is maar ik vind dat hij een perfecte vader zou zijn voor ons kind. De waardes die ik binnen kreeg begrijp ik totaal niks van. Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Luteïzerend Hormoon 11.4
Follikelstimulewrend Hormoon 15.5
Oestadiol 75

Volgens de huisarts zit ik niet in mijn menopauze maar is er nog een kans met behulp van IVF/ICSI.

Beste dames ik dank u voor het lezen van deze brief. Ik wens jullie allen heel veel succes met alles.

Groet
Handa

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht