Bloedprikken

De zin en onzin van overgangstesten
Soms kan een overgangstest de overgang aantonen. Maar heel vaak ook niet, wat voor veel verwarring kan zorgen. Testen zijn momentopnames en je hormonen schommelen
Itsme1968
Berichten van Itsme1968
Onderwerpen van Itsme1968
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 51

Bloedprikken

Bericht door Itsme1968 » do 31 jan 2013 08:34

Hallo

Vanmiddag bloedprikken omdat ik al weken last heb van lichamelijke klachten, wakker worden van de warmtebronnen, dan het weer koud hebben, darmklachten.
Nu al bijna 3 maanden geen ongesteld en wil toch eens weten of het de overgang is

Ria

Itsme1968
Berichten van Itsme1968
Menopauzejaar:

Re: Bloedprikken

Bericht door Itsme1968 » di 05 feb 2013 06:47

Hallo

Gisteren huisarts gebeld om te vragen naar de uitslag van het bloedprikken, bleek er niks te zien te zijn, maar dan vraag ik me af hoe het kan dat ik nu al 3 maanden niet ongesteld ben, en van die warmte bronnen heb elke dag, vooral als ik wakker wordt

Ria

Sandra42
Berichten van Sandra42
Onderwerpen van Sandra42
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 49

Bericht door Sandra42 » di 05 feb 2013 09:15

Hallo Ria,

Het lijkt mij wel duidelijk dat je met de overgang bezig bent.
Ik zelf heb ook zo veel klachten wat met de overgang te maken heeft.
Ik heb ook bloed laten prikken maar daar konden ze ook niet uithalen dat ik met de overgang bezig ben.
De huisarts vond mij nog te jong.
Maar ik weet wel beter.
Wees blij dat we dit forum hebben, dit zijn allemaal fijne mensen met de zelfde klachten.

Groetjes Sandra

Itsme1968
Berichten van Itsme1968
Menopauzejaar:

Bericht door Itsme1968 » di 05 feb 2013 15:45

Ben ik ook erg blij om Sandra

Vanmiddag terug gebeld door de assistente en die zei dat het geen overgang was, maar dat m'n hormonen in de war waren, al 3 maanden lang dan? moest het nog 3 maanden afwachten, ben ik dan nog niet ongesteld dan weer aan de bel trekken.

Ria

Plaats reactie