Druk op mijn oren

Geuren en smaken anders beleven. Drogere ogen en mond. Wazig zien, overgevoeligheid voor licht of geluid.
Zelfs je stem verandert in de overgang
Misty48
Berichten van Misty48
Onderwerpen van Misty48
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 62

Druk op mijn oren

Bericht door Misty48 » zo 08 jan 2006 13:23

Dames,

Ik zie hier veel klachten die ik ook heb, maar heeft er ook iemand een soort rinkelend geluid in het oor. Ik heb ook een vreemde druk in het oor dat naar mijn neus en oog uitstraalt. Het is begonnen na een operatie aan mijn baarmoeder. Vanaf april had ik last van 1 oor maar sinds een week begint ook het andere oor. Het is soms net of er water in mijn oor zit maar dat is het niet. Ik vind het nu best een beetje eng worden.

Misty

Misty48
Berichten van Misty48
Onderwerpen van Misty48
Menopauzejaar:

Re: Druk op mijn oren

Bericht door Misty48 » zo 08 jan 2006 18:14

Hallo,

Het is net alsof er dan sieraden, bv ringen die tegen elkaar komen, zo'n soort geluid maar dan in mijn oren en niet van buitenaf. De eerste keer dat ik het hoorde was na de operatie dus had geen sieraden om lag stil op de bank. Het maakt niet uit of ik beweeg of stilzit. Ik vind het zo'n raar iets omdat ik dat nog nooit van iemand had gehoord.

Misty

Henny2
Berichten van Henny2
Onderwerpen van Henny2
Menopauzejaar:

Bericht door Henny2 » do 09 feb 2006 21:30

Hallo dames

Toevallig zet ik net een bericht neer over mijn oorsuizen. Maar ook dat rinkelend geluid heb ik af en toe. Ik heb ook veel last van nek en schouderklachten, zou het dan toch daarmee te maken hebben?

Henny

Misty48
Berichten van Misty48
Onderwerpen van Misty48
Menopauzejaar:

Bericht door Misty48 » di 14 mar 2006 17:27

Hallo Lotgenoten,

Wat een opluchting vandaag. Ik heb net eerst een potje zitten huilen van de opluchting. Al maanden heb ik last van druk op mijn oren. De huisarts heeft mij toen na veel aandringen naar de kno gestuurd. Er is vorige week en scan gemaakt van mijn hoofd. Vanmiddag kreeg ik de uitslag. Alles zag er prima uit.

Het kan komen doordat de slijmvliezen gaan uitzetten door de hormonen zei ze, vandaar de druk op oren en neus. Ik voel ook een opvlieger al opkomen aan mijn neus, die gaat dan een soort tintelen in het bovenste gedeelte. Dus eindelijk een arts die positief deed. Maar dat was niet de eerste. Ik heb het laatste jaar veel problemen met contactlenzen gehad. Toen de opticien het niet meer wist schreef hij een briefje voor de oogarts. De oogarts keek naar mijn ogen en het eerste wat hij vroeg was.....Bent u in de overgang?

Heb ik nu zoveel geluk dat ik er nu twee tref die serieus denken over de overgang? Ik ben nu bijna een week met ymea bezig en denk een klein verschil te merken. De opvliegers zijn nu iets minder. Ik ben met twee tabletten per dag begonnen en over een paar dagen ga ik over op 1. Kijken hoe dat gaat. :D

Misty

Philie
Berichten van Philie
Onderwerpen van Philie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 60

Bericht door Philie » ma 10 apr 2006 15:38

Hey, Misty,

Ik heb ook zo'n druk rond mijn neus. Net alsof ik zwaar verkouden ben maar dat is niet zo. Trekt door naar mijn achterhoofd. 's Morgens gaat het redelijk maar verder op de dag wordt de druk steeds groter. Ik voel ook dat ik daarbij mijn ogen zo maar half open heb. Wat is dat ymea ?
Zitten daar ook hormonen in ?

Philie

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht