Fluittoon en enorme druk in oren en hoofd

Geuren en smaken anders beleven. Drogere ogen en mond. Wazig zien, overgevoeligheid voor licht of geluid.
Zelfs je stem verandert in de overgang
JolandaB
Berichten van JolandaB
Onderwerpen van JolandaB
Menopauzejaar: 2008
Leeftijd NU: 63

Fluittoon en enorme druk in oren en hoofd

Bericht door JolandaB » ma 21 mei 2012 17:55

Beste lezers,

Ik ben net terug van vakantie, en op de laatste dag werd ik even helemaal niet goed zeg.
Er kwam een fluittoon en een enorme druk binnen in mijn oren en hoofd, dacht dat het hoofd uit elkaar zou spatten, ik schrok mij een hoedje, bewoog wat met mijn nek en hoofd toen werd het minder,
Ik dacht ik heb een hersenbloeding of zoiets, een paniek maakte zich van mij meester, verschrikkelijk gewoon, je bent dan ook nog niet in Nederland,
Heeft iemand hier ook ervaring mee?

gr Jolanda

SaskiaP
Berichten van SaskiaP
Onderwerpen van SaskiaP
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Re: Fluittoon en enorme druk in oren en hoofd

Bericht door SaskiaP » di 22 mei 2012 00:11

Hallo dames

Ik neem aan dat je in een vliegtuig zat?
Zo niet, ik heb hier ook wel eens last van..

Saskia

JolandaB
Berichten van JolandaB
Onderwerpen van JolandaB

Bericht door JolandaB » di 22 mei 2012 19:23

Hallo Saskia,

nee ik zat niet in een vliegtuig, het voelde toch anders aan, ik werd er ook niet goed bij net of ik flauw zou gaan vallen.

Als je in het vliegtuig zit heb je alleen last van de oren, nu had ik last van mijn hele hoofd, of hij uit elkaar zou spatten, heel eng.

Verder geen last meer gehad na zondagmiddag, ook geen ander soort verschijnselen.

gr Jolanda

YvonneO
Berichten van YvonneO
Onderwerpen van YvonneO
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 59

Bericht door YvonneO » wo 23 mei 2012 22:19

Hoi Jolanda,

Ik heb je net ook geantwoord op een andere vraag maar ook hier kan ik over meepraten.
Ik heb ook regelmatig het gevoel dat mijn hoofd opgeblazen wordt.
Ik heb me een tijdje geleden daar erg druk over gemaakt.
Mijn vader is overleden aan een hersentumor en dan kun jij wel raden wat ik dacht wat ik had.
Ik ben zelf bij de neuroloog geweest maar hij zag geen enkele reden voor verder onderzoek.
Ik ken het gevoel dus heel goed en ook die hoge tonen in mijn oor want bij mij speelt het zich voornamelijk af aan de rechterkant, maar ook wel vaak in heel mijn hoofd hoor.
Ik raak er ook regelmatig van in panniek, het is net zoals jij zegt heel eng allemaal.

Yvonne.

JolandaB
Berichten van JolandaB
Onderwerpen van JolandaB

Bericht door JolandaB » do 24 mei 2012 19:56

Hoi Yvonne,

begrijp je helemaal, vervelend he die overgang, en je bent zo bang een ernstige ziekte te krijgen, bij alles wat je nieuw voelt raak je helemaal in paniek

gr Jolanda

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht