Hartslag oor

Geuren en smaken anders beleven. Drogere ogen en mond. Wazig zien, overgevoeligheid voor licht of geluid.
Zelfs je stem verandert in de overgang
Nonnie
Berichten van Nonnie
Onderwerpen van Nonnie
Menopauzejaar:
Leeftijd: 58

Hartslag oor

Bericht door Nonnie »

Hoi lotgenoten,

Ik lees hier veel berichten over suizende geluiden in het oor, maar heel weinig over de hartslag in het oor horen.
Ik heb hier sinds 2 maanden vreselijk veel last van, ben niet verkouden geweest heb geen allergie, en ook geen verstopt oor.
Zijn er misschien dames die dit ook hebben of hebben gehad.

Marion.
Nina
Berichten van Nina
Onderwerpen van Nina
Menopauzejaar:
Leeftijd: 54

Re: Hartslag oor

Bericht door Nina »

Hoi Marion,

Daar heb ik ook weleens last van.
Gelukkig niet elke dag maar het komt toch regelmatig terug. Heel vervelend vind ik vooral als ik in bed lig, dan valt het nog meer op omdat het dan rustig is om je heen.
Het wisselt bij mij af met oorsuizen.
Bij mij is dit ook ineens gekomen, voorheen nooit last van gehad.
Ik heb wel iedere nacht oordoppen in, weet niet of dat er misschien iets mee te maken kan hebben.

Ik probeer er maar mee te leven, wat moet je anders.......hoop voor je dat het weer wegtrekt.

Groetjes Nina. :)
Catootje
Berichten van Catootje
Onderwerpen van Catootje
Menopauzejaar:
Leeftijd: 54

Bericht door Catootje »

Nonnie schreef: di 09 feb 2021 19:12Ik lees hier veel berichten over suizende geluiden in het oor, maar heel weinig over de hartslag in het oor horen. Ik heb hier sinds 2 maanden vreselijk veel last van, ben niet verkouden geweest heb geen allergie, en ook geen verstopt oor. Zijn er misschien dames die dit ook hebben of hebben gehad.
Hallo Marion,

Dat ken ik heel goed, heb er bijna dagelijks last van. Soms suist het in de verte er ook bij. Ik denk steeds dat ik dan hoge bloeddruk heb.
Het is in ieder geval heel vervelend vind ik.'s Avonds valt het meer op, ik zet de tv harder maar uiteraard blijf ik het voelen en horen.

Groetjes, Catootje
KimNick2
Berichten van KimNick2
Onderwerpen van KimNick2
Menopauzejaar: 2017
Leeftijd: 58

Bericht door KimNick2 »

Hallo lotgenoten

Ik heb dit ook de laatste weken
Meestal aan 1 oor maar soms ook allebei.
Is meestal als ik ga liggen. Soms als ik zit. Ik hoor echt de ritme van mijn oor. Hoesj hoesj zo klinkt het. Echt raar

Monique
Plaats reactie