Oorproblemen

Geuren en smaken anders beleven. Drogere ogen en mond. Wazig zien, overgevoeligheid voor licht of geluid.
Zelfs je stem verandert in de overgang
Danadino
Berichten van Danadino
Onderwerpen van Danadino
Menopauzejaar:
Leeftijd: 55

Oorproblemen

Bericht door Danadino » do 23 mei 2019 18:57

Hallo dames

Lotgenoten gezocht die ook deze problemen hebben.
Vorig maand verkouden, oren dicht.
Naar KNO-arts, oren 2 x doorprikt, hielp niet, dan in rechteroor buisje geplaatst.
Cortisonenkuur en antibioticakuur...
Neusspray en neusspoelingen....maar klachten blijven duren, heeft tijd nodig zegt de dokter....nog steeds het gevoel dat oor dicht zit ondanks buisje...hoor mijn eigen praten in hoofd, heel vervelend gevoel, wordt er soms heel verdrietig en onrustig van...ook de opvliegers komen meer voor als ik druk op oren heb en ruis en piep.....
Wie heeft dit nog meegemaakt?
Ben echt radeloos....

Dana

Anna1962
Berichten van Anna1962
Onderwerpen van Anna1962
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd: 57

Re: Oorproblemen

Bericht door Anna1962 » wo 29 mei 2019 12:35

Hallo Danadino,

Hier hetzelfde probleem, 3 x verkouden geweest binnen anderhalve maand, verstopte neus, oorpijn, jeuk in mijn oren maar niets te zien, bijholte ontsteking en een ab kuur gehad, zit nu met darm ellende door de ab kuur en zit nu aan de kefir om de goede bacteriën weer in mijn darmen te krijgen, de bijholteontsteking is wel weg maar ben als de dood weer verkouden te worden!!
Door de stress gaat je weerstand als een malle onderuit en ben je vatbaar voor ieder virusje.
Ik durf niet meer bij verkouden mensen in de buurt te komen haha!!
Deze klachten kunnen ook door triggerpoints in de hals komen, ik ben al eens naar een triggerpoint therapeut geweest i.v.m. knopen in spieren en dat hielp geweldig!! Misschien een tip, als je dat wilt zou je eens op sinussen en triggerpoint moeten googelen!!

Ik had ook last van oorsuizen, duizeligheid en kreeg er ook erg veel stress van, ook neusspoelingen gedaan, ook mijn oor wilde niet open ploppen en had alleen rechts last, zoals ik al zei bijholteontsteking kan dus ook ontstaan uit triggerpoints, ik stond op het punt om een afspraak te maken maar heb t maar even afgewacht, gelukkig is t nu zo goed als over maar heb nog erg veel spanning in mijn kaken zitten en daar schijnt het ook mee te maken te hebben, ook oorkraakjes horen bij gapen en slikken had ik last van, het werd gewoon een obsessie.

Groetjes en sterkte Anna

Plaats reactie