Toe aan mezelf/leuke dingen...

Over sociale contacten, niet weg willen uit vertrouwde omgeving, onbewoond eiland, Begrip/Onbegrip directe omgeving. Geen zin in bezoekjes, geen drukte verdragen, of willen vluchten naar een onbewoond eiland
Vlinder33
Berichten van Vlinder33
Onderwerpen van Vlinder33
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 39

Re: Toe aan mezelf/leuke dingen...

Bericht door Vlinder33 » wo 17 apr 2019 15:22

Hallo,

Weer eens een berichtje van mij.
Het is even geleden dat ik hier heb geschreven.
Het ging op zich best redelijk, maar merk nu zo rond mijn ongesteldheid dat het weer niet lekker gaat.

Ben het deze maand ineens veel later als normaal, heb ineens een cyclus van 33 dagen, het zette echt heel moeilijk door.
En nu ben ik weer volledig van de kaart.... Het zet nu wel door maar voel me weer zo ellendig, moe, raar voelen, depri, slechte concentratie en heb de hele dag het gevoel alsof ik een kater heb.
Het sluimert de hele maand wel maar het is dan nog te overzien maar nu is ineens alles weer teveel.

Het voelt alsof ik middenin een verbouwing of verhuizing zit en daarbij ook nog moet werken.... maar dan een mentale verbouwing. Misschien een rare omschrijving.
Alsof ik mezelf opnieuw moet terug/uitvinden.

Moet ook veel overdenken de laatste tijd, ook van vroeger maar ook van nu, dingen op een rij krijgen en als ik dan dus moet werken en me moet concentreren/focussen op andere dingen dan trek ik dat heel slecht... Wil ook zsm naar huis, weer alleen zijn.
Weer veel behoefte aan rust... Loop ook veel tegen mezelf te praten, frustraties en irritaties :lol:
Verder mis ik gewoon echt het gevoel wat ik vroeger had. Ik voel me zo anders en kan daar moeilijk een weg in vinden.

Maar ja, dit was weer even een update.
Ben gelukkig morgen vrij, in ieder geval sporten en verder even rustig aan.

Hoe gaat het verder hier? :)

Vlinder

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht