Even tegen iemand anders klagen

Zelden is het één klacht die onze overgang tekent. De veelheid aan klachten en het omgaan daarmee valt niet altijd mee. Soms vallen ze je allemaal tegelijk lastig, of ervaar je iets wat niet zo bekend is
Hoogblond
Berichten van Hoogblond
Onderwerpen van Hoogblond
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Even tegen iemand anders klagen

Bericht door Hoogblond » vr 02 sep 2016 19:33

Hoi,

Ik ben Dian en ik ben 52.
Mijn menstruatie komt nog steeds prachtig op tijd. mijn 2-ling zus zei dat ze af en toe oo ik moet huilen 10 sec tranen in ogen hups voorbij.
Ik heb me rot gelachen. Helaas 2 jaar geleden begon het bij mij ook.
Nu 2 jaar verder, het begon met midden in de maand stevige buikpijn en dat was na een dag of 3 weg. Ach daar helpt een aspirine wel voor. toen begon de wandeling naar de dokter.
Ik had pijn rond mijn hart . Net of iemand de hele dag aan een spier trok. Dan hield ik effe van de schrik de adem in en dan ging het wel weer. De dokter had een uitdraai van mijn hart gemaakt. ook had Ik een soort beurse plek op mijn hoofd en bij het bukken of haar wassen deed dat pijn.

Ik heb ook dat ik 's nachts wakker word en het idee hebben van het is 60 gr in huis en dan raak ik in paniek van dat het zo warm is. Ik heb ook vorig week met natte wonderdoek op mijn borstkas liggen slapen. Hielp prima.

4 maanden geleden werd ik 's morgens wakker of ik met mijn rug op 2 stenen had liggen slapen. 2 pijnlijke plekken tussen mijn ribben links. Ook uitstraling naar mijn ribben uiteinde aan de voorkant. En tevens pijnlijke borst. Een maand later begon mijn linker arm pijn te doen.
net of er blauw plekken inzitten. Het zit onderarm en bovenarm en het verplaatst soms naar onder mijn duim of pijnlijke tinteldoos.
Ik weet niet hoe ik mijn arm moet houden of moet liggen.

Ik heb ook dagen dat het is of mijn arm in kokend water heb gelegen. Ik weet me geen raad en het gekke is dat mijn arm aan de buitenkant gewone temperatuur heeft. Toen kreeg ik ook nog stuwingen onder in mijn voet, een heel gek gevoel hartslag maar dan veel trager dan mijn hart zelf gaat.
Nu kwam ook de plek in mijn hoofd terug maar nu alsof er een ballon in mijn hoofd zit. af en toe moet ik mijn ogen dichtknijpen van de pijnscheut.
Ik dacht dat ik een oor verstopping had dus ben water op gaan snuiven. Maar ergens zit het toch ver boven mijn oor.

Ik ben dus weer naar mijn huisarts geweest. En die zegt dan ." wat denkt je zelf. Nu moet ik vermelden dat mijn vader op 54 jarig leeftijd 18 jaar geleden is overleden aan longkanker. Zelf rook ik niet Maar ik zag toch wel een paar klachten van wat mijn vader had. De dokter heeft eindelijk bloed afgenomen en mijn nieren hb lever leukemie alles was goed. Maar toch denk ik ja ja. misschien is er iets verstopt. voor mijn hoofd kan ik over 6 weken terecht bij een neuroloog.

Mijn man was het zat en zei je gaat zwemmen. Nu kon ik altijd goed zwemmen maar ik kan die baantjes wel de hemel in wensen. ik loop als een kleinkind stampvoetend naast hem.Ik ben moe moe moe Ik ben al moe als ik mij gedoucht heb en mijn haar heb geföhnd.
Het lijkt ook wel dat door mijn geestelijk kwel ik nog vermoeider wordt.

Mijn zus kwam van de week binnen en die heeft gescheurde ruggen wervels dus leeft al jaren met pijn ( ik schaam mij dood dat ik zo klaag) en die zei ik heb een fysio voor je geregeld. Had ik zelf gewoon nooit aan gedacht. Daar ben ik gisteren geweest.
Gelukkig een dame van 54 en geen ding van 35 die ik als een oma zie en je ze niet wijs kan brengen dat je nooit had geloofd dat je je zo kon voelen.
Ze kon al mijn klachten links niet onder een noemer brengen ( alles zit nl links) we hebben het maar linkse algehele malaise genoemd

Ik heb nooit geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Jammer genoeg geen kinderen gekregen.Dacht altijd dat dat toch wel invloed op de ernst zo hebben (not)
Sorry voor het klagen Mijn familie is het nu wel zat.
Ik mopper zelfs al tegen mijn 2 kittens van nu een jaar . Terwijl die mij al hun kopjes en liefde geven . Het is niet normaal.
O ja ik heb een fijne man. Zal ik er even bij vermelden. Wij zijn nu 10 jaar getrouwd Ik heb niet het gevoel ik wil anders leven. Dat herken ik allemaal niet. Ik zie ons de aan komende jaren wel volmaken. Dus die ongemakken heb ik er gelukkig niet bij. Ik vraag me alleen af of hij dit volhoud

groeten Dian

Annita
Berichten van Annita
Onderwerpen van Annita
Menopauzejaar: 2011
Leeftijd NU: 55

Re: Even tegen iemand anders klagen

Bericht door Annita » vr 02 sep 2016 20:17

Hoi..hoogblond..hahaha leuke naam.

Maar ik lees veel herkenbare klachten bij jou zelfs de klachten aan de linkerkant..ook dat heb ik ..arm en been..zwaar gevoel en tintelingen en dan zit of lig ik met mn arm omhoog en zwieber heen n weer want weet niet hoe ik m moet leggen zo ook mn been met regelmaat. Pijn op de borst met schrikreactie ook en pijn in mn hoofd bij bepaalde beweging ook.

Dan heb ik ook nog 24 opvliegers per dag en slapen ho maar..ook regelmatig duizelig en soms hele slappe benen.
Al 5.5 jr geen menstruatie meer en al zo lang deze klachten.Tja ik weet t soms ook niet meer.

Gr annita

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht