Wat een ellende

Zelden is het één klacht die onze overgang tekent. De veelheid aan klachten en het omgaan daarmee valt niet altijd mee. Soms vallen ze je allemaal tegelijk lastig, of ervaar je iets wat niet zo bekend is
Nonnie
Berichten van Nonnie
Onderwerpen van Nonnie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Wat een ellende

Bericht door Nonnie » vr 15 mei 2015 21:21

Hoi dames,

Het is alweer zo ver... weer terug bij af bah bah.
Het heeft weer een tijdje goed gegaan, had nog wel wat vage klachten maar het voelde
toch wat beter.
Nu heb ik sinds een week weer allerhande klachten waar ik zo verdrietig, angstig en deprie
van word.
Slaap weer heel slecht en heb giga veel last van maagpijn, dan weer dagen diarree of 3 dagen
niks, een kamerorkest in mijn buik.
Ben weer heel bang dat ik darmkanker heb pfff, kan de moed niet opbrengen om vrolijk te
zijn.
Word hier zo moe van, heb geen energie meer.....maar mijn wekker loopt wel iedere morgen af
om 6 uur.
En op het moment zijn de ochtenden vreselijk....en als om 9 uur de zaak open gaat en de klanten komen binnen dan moet het masker weer op, vriendelijk lachen, praatje maken.
En dat terwijl ik het liefste zou huilen, schreeuwen om hulp en terug naar huis gaan en in bed kruipen.
Wat moeten wij vrouwen toch veel door staan.
Sorry voor mijn geklaag maar ik moest het effe van me af schrijven :( .

Groetjes Marion.

Flippertje
Berichten van Flippertje
Onderwerpen van Flippertje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Re: Wat een ellende

Bericht door Flippertje » za 16 mei 2015 22:50

Hallo Marion,

Ook ik heb al maandenlang last van mijn maag en ook hier een huiskamerorkest in me buik daarbij ben ik 's-nachts in bed continue duizelig en ook hier beheerst zeker die maagklachten mijn hele leven dus begrijp heel goed wat je voelt, totaal onwel gevoel, verpest je hele leven.
Ik ben nu naar de homeopathische kant gegaan en heb amlacid gehaald in de reformwinkel, ben pas 2 dagen bezig maar voor het eerst in maanden heb ik geen maagpijn, weet niet waar ik ben en hoop dat het zo blijft maar vertrouw het nog niet dus wacht het maar even af, maar o wat kun je jezelf gelukkig voelen zonder die maagklachten, weet niet waar ik ben, heb ook al maag en darmonderzoek gehad waar gelukkig niks uitkwam behalve dat mijn maag geïrriteerd was, maagbeschermers gehad ,maar daar mee ook steeds last houden van die maag dus hoop dat dit me blijft helpen.

Wens je veel sterkte,
groetjes Flippertje

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht