Wanneer zou het eens overgaan

Soms komen vrouwen direkt in de menopauze door een ingreep. Zoals bij eierstokverwijdering.
Een baarmoederverwijdering brengt je niet direct in de menopauze, maar kan er wel voor zorgen dat de overgang ineens (meer) merkbaar wordt
MarianneH
Berichten van MarianneH
Onderwerpen van MarianneH
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd NU: 55

Wanneer zou het eens overgaan

Bericht door MarianneH » do 15 feb 2018 19:43

Hallo dames.

Ik voel me in deze 2 jaar tijd toen mijn baarmoeder en eierstokken verwijderd werden en ik in een plat gezegd of het een hel is..
dit is aangezien ik geen tip voor info kreeg en zware jaar van verlies van mijn moeder en mijn dochter in psychose en man schildersziekte blijkt te hebben en in de wia belandde.
nu moet ik aldus meerder hulp vragen al doe ik dat al vanaf na de operatie maar in mijn omgeving kan ik niets vinden dan alleen ontspannen of mindfull... mijn gevoel de laatste hoop om het eens zelf toe te geven dat ik mezelf eerst eens op 1 moet zetten. maar ik lees nu eindelijk ..dat ik echt niet de enige ben met deze vreselijke gevoelens van opvliegers stress en emotioneel en of de onbegrip van naaste mij ook het leven zwaar is...ik hoop dat ik ook wat tips en zeker ervaringen kan volgen. bedankt x

Marianne

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht