Vergeetachtigheid wordt gênant.

Multi-tasken lukt niet meer. We kunnen niet meer zoals vroeger aan alles tegelijk denken. Ons concentratie vermogen wordt anders, we vergeten gemakkelijker iets, maken misschien sneller fouten op het werk,
of kunnen niet meer zo snel iemands naam of een woord vinden in ons geheugen
Martine51
Berichten van Martine51
Onderwerpen van Martine51
Menopauzejaar:
Leeftijd: 68

Vergeetachtigheid wordt gênant.

Bericht door Martine51 »

Hoi dames

Baas boven baas: op het werk moet ik inloggen op mijn pc met mijn identiteitskaart, en onlangs heb ik geprobeerd om dat te doen met mijn bankkaart: en dan maar sakkeren dat mijn pc weer stuk was :)

Groet
Martine
Tilly40
Berichten van Tilly40
Onderwerpen van Tilly40
Menopauzejaar:
Leeftijd: 57

Re: Vergeetachtigheid wordt gênant.

Bericht door Tilly40 »

Hoi allen,

wat denk je je auto open willen maken en denken verroest waarom lukt het niet sta je bij een andere auto ........... :cry:
Ik kan er om lachen hoor, maar soms heel soms denk ik ........... ik heb iets in me hersenpan wat niet werkt.
Ook heb ik soms dat als ik mijn ogen sluit en open wil doen (na een hazenslaapje) ze niet open krijg dat duurt een tel hoor maar toch .........
of mijn vingers niet willen wat ik wil ........

Eigenlijk komt het erop neer dat mijn lijf niet meer luistert naar wat ik wil.
Allemaal overgang? Het zal allemaal wel, maar ik word er niet blijer van en helemaal niet als ik vrouwen tegen kom die NERGENS last van hebben, want voor mij heeft het een stukje vrijheid weggenomen.

Ik ben er heel angstig door geworden, en omdat de artsen niks afwijkend kunnen vinden hou ik het maar op overgang maar toch .............

Groeten, Tilly
Coby47
Berichten van Coby47
Onderwerpen van Coby47
Menopauzejaar:
Leeftijd: 63

Bericht door Coby47 »

Ach dames,

inloggen met je pincode van je bankpas op je computer op werk ......... vragen in een winkel waar iets ligt omdat je het niet kan vinden terwijl je er vlak voor staat ........... een antwoord geven als iemand je iets vraagt wat nergens op slaat omdat je het gewoon gedachteloos doet .....

Soms is het te erg voor woorden, maar als ik het thuis vertel liggen ze in een deuk, dan lach ik ook maar weer mee!

Sterkte ermee, Coby ;)
Martine51
Berichten van Martine51
Onderwerpen van Martine51
Menopauzejaar:
Leeftijd: 68

Bericht door Martine51 »

Hoi allen

Het allerergste was wel de keer dat ik een tas sterke, warme, lekkere koffie had uitgeschonken, en die vervolgens in de ijskast stelde. ( De bedoeling was het karton melk daarin te plaatsen). Ik heb achteraf lopen zoeken waar ik die tas achtergelaten had, begon zelfs te twijfelen of ik die überhaupt had uitgeschonken.

Ik vind dit eerlijk gezegd verschrikkelijk, ik voel me zo oud daardoor. Soms kan ik er om lachen, maar soms voel ik me enkel belachelijk.

Martine
Tilly40
Berichten van Tilly40
Onderwerpen van Tilly40
Menopauzejaar:
Leeftijd: 57

Bericht door Tilly40 »

Hoi hoi

Zelf zie ik er wel de humor van in, ;)
Alleen twijfel ik heel soms of het toch niet iets in me hoofd loos is, en dat vind ik wel beangstigend......... :cry:

Groeten, Tilly
Saranna
Berichten van Saranna
Onderwerpen van Saranna
Menopauzejaar:
Leeftijd: 59

Bericht door Saranna »

Hallo meiden,

Ik had in mijn zwangerschappen ook last van die geheugenstoornissen en nu weer dus ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat het aan de hormonen ligt.
Ik ben nog wel zo goed gebekt en om dan nu en dan met een mond vol tanden te staan is ook wel een aparte ervaring hoor, ha ha
Nou zolang we het ons nog herinneren dat we het doen zit het wel goed, bij echte dementie komt die herinnering ook niet terug.
Laten we ons daar aan vast houden,

Saranna
LoLa
Berichten van LoLa
Onderwerpen van LoLa
Menopauzejaar:
Leeftijd: 55

Bericht door LoLa »

Heel herkenbaar.

Wat dachten jullie van deze: Met de sleutelbos in de hand voor de voordeur staan, op het knopje van het alarm van de wagen duwen (hangt allemaal aan die sleutelbos) en je afvragen waarom er geen lichten beginnen pinken zodat je 'geluidloos' naar binnen kan.
Dom dom dom....

Ach, zolang er geen erge dingen gebeuren....

Lola
PetraS
Berichten van PetraS
Onderwerpen van PetraS
Menopauzejaar:
Leeftijd: 65

Bericht door PetraS »

Hee Vrouwen

Hier geniet ik van; we doen allemaal lekker verstrooid! Nee, we zijn niet gek. En, variant van je flat niet in kunnen, aanbellen en zeggen dat het slot gemold is, iemand doet welwillend open, je staat bij je voordeur, dat slot werkt ook niet en er dan achter komen dat je in de verkeerde flat belandt bent .... De weg kwijt, maar niet gek!

groet Allen!
Petra
Paulien
Berichten van Paulien
Onderwerpen van Paulien
Menopauzejaar:

Bericht door Paulien »

Hoi Meiden,

Mijn vergeetachtigheid en verstrooidheid neemt hele gênante vormen aan, en ik ben er vrijdag voor naar de HA geweest. Ik moet mijn bloed voor de zekerheid laten onderzoeken. Ik vrees nl. echt dat ik dement aan het worden ben. Laatst was ik in de supermarkt en had ik mijn boodschappen al op de band liggen. Er was nog een klant voor mij. Ineens begon ik dingen terug in mijn kar te leggen. Gelukkig schrok ik er op tijd van en legde het snel terug op de band. Voor hetzelfde geld denken ze dat je een dievegge bent! Erg he? Ik heb allemaal van die stomme dingen en word daar vreselijk onzeker van. Volgens mijn HA ligt het natuurlijk niet aan de overgang. Daar gaat hij helemaal niet op in, en het is duidelijk dat hij het maar flauwekul vindt. Ook als ik over mijn opvliegers vertel reageert hij daar heel onverschillig op. Ik zou weleens willen dat hij ze zelf had! Op dat gebied is hij een flapdrol!

Paulien
PetraS
Berichten van PetraS
Onderwerpen van PetraS
Menopauzejaar:

Bericht door PetraS »

Hi Paulien

Maak je geen zorgen Meis, die verstrooide professor dingen blijken we allemaal te doen. Moet je eens lezen bij het onderwerp' niet goed kunnen lezen' (Forum Geestelijke Overgang), daar staan een paar staaltjes waar je volgens mij best wel om zult kunnen lachen. Ja, eigenlijk is het verdrietig maar het lijkt er toch bij te horen.
Jouw verhaal past ook in het rijtje. Wordt er niet onzeker van (kan het me wel voorstellen) en ga gewoon vrolijk verder.
Sterkte meis en lees lekker de verhaaltjes, dan knap je misschien van op: nee, je bent niet de enige en je wordt niet dement hoor.

Fijne zondag nog.
Petra
Paulien
Berichten van Paulien
Onderwerpen van Paulien
Menopauzejaar:

Bericht door Paulien »

Hoi Petra,

Zojuist heb ik je raad opgevolgd en die stukjes gelezen. Tjonge, zulke dingen heb ik dus ook allemaal! En dat van niet uit je woorden kunnen komen of namen slecht onthouden, dat vooral! Fouten typen doe ik ook heel erg. Dat is soms echt een ramp. Toch wel een stukje geruststelling, al blijft het heel vervelend. En ik kan niet begrijpen dat een HA (althans die flapdrol die ik heb) daar niks van weet en het ook niet wil toegeven. Die onverschillige houding ben ik soms echt spuugzat!
Bedankt in ieder geval voor je steun!!!

Paulien
PetraS
Berichten van PetraS
Onderwerpen van PetraS
Menopauzejaar:

Bericht door PetraS »

Graag gedaan Paulien.

Ik heb ook zo'n flapdrol van een huisarts, (oudere) vrouw nota bene die doodleuk beweert dat alle verhalen over de overgang gewoon tussen de oren zit.
Misschien moet ik ook geen erkenning van mijn huisarts (meer) willen. Ik praat voor mezelf: ik vind duizend maal meer her- en erkenning op deze site en dat blijkt voldoende om door te trekken, ik ben immers niet alleen
Verwarde professor zijn is toch ook leuk? Over de rest hebben we het deze keer dan maar niet.

Groet
Petra
Eva54
Berichten van Eva54
Onderwerpen van Eva54
Menopauzejaar:
Leeftijd: 70

Bericht door Eva54 »

Oh mensen...

Ik dacht dat ik echt oud aan het worden was. Vergeet dingen, waar ik vroeger een ster in was. Namen, gezichten, verhalen, stukken die ik lees. Ik ben 53 en wil nog zoveel kunnen onthouden. Ook ik vergeet wel eens een boodschap. Kom met minder dan ik wil thuis, terwijl ik een briefje bij de hand heb.

Sukkel he.
Eva
HennyBa
Berichten van HennyBa
Onderwerpen van HennyBa
Menopauzejaar: 2002
Leeftijd: 67

Bericht door HennyBa »

Hallo dames

Helaas neemt mijn vergeetachtigheid toe, maar ik kom daardoor vaak in komische situaties hoor.
Mensen die me gedag zeggen en een praatje maken en niet meer weten wie het is.
Ik begin nu wel slimmer te worden door vragen zo te stellen dat ik er misschien achter kom wie het is.
Van mijn dochter heb ik een memobord gehad, hangt bij de deur dus als ik weg moet weet ik precies waar heen.
Iedereen schrijft er ook dingen voor me op wat ik niet vergeten mag, b.v. dokter, ziekenhuis.
Je leert er mee leven hoor, het is vervelend maar hoort denk ik bij de overgang.

groetjes Henny
Tisja
Berichten van Tisja
Onderwerpen van Tisja
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Bericht door Tisja »

Hallo,

ik ben nog vrij jong en samen met de internist aan het uitzoeken of ik in de overgang zit. Mankeer een heleboel dingen die voor mij op deze site zo herkenbaar zijn. Waaronder dus sinds kort ook vergeetachtigheid ..................
Telefoonnummers onthield ik prima nu moet ik bij sommige effe kijken of het wel de goede is ...
En ook als ik boodschappen doe ineens niet meer weet wat ik eigenlijk nu moet halen.
Ik ben al 7 jaar oppasmoeder en ben nog nooit een kind vergeten uit school te halen.
Tot afgelopen maandag, ik kon wel door de grond gaan toen zijn moeder me belde (zij is lerares) of ik niet wat vergeten was, het arme kind stond voor school op mij te wachten, en IK kwam niet ! , nog nooit is mij dit gebeurd. Ik voelde me vreselijk ....... :oops:
Kon wel janken. :huil:
Gelukkig moest ze er wel om lachen en heeft het zich vanzelf opgelost maar toch. ................
Wat een blunder !!!!!!!

groetjes Tisja
PetraS
Berichten van PetraS
Onderwerpen van PetraS
Menopauzejaar:

Bericht door PetraS »

Oh Tisja ....

Kan me voorstellen hoor dat je je rot voelt hoor! Maar toch, vanzelf opgelost. Leuk dat er om gelachen werd overigens.
En, als je weet dat je vergeetachtig bent (ongeacht de reden) kun je hulpmiddelen gebruiken; zo hang ik van briefjes aan elkaar, handig, vooral als je je briefje thuis laat liggen...?!

Enfin, als ik echt iets niet mag vergeten, zet ik de boodschap met waarschuwing in mijn mobieltje. Die begint dan zo hard te piepen (volgens anderen als brandalarm) dat vergeten bijna niet mogelijk is.
Misschien heb je hier wat aan?

Sterkte hoor en groet,
Petra
Annechien
Berichten van Annechien
Onderwerpen van Annechien
Menopauzejaar:

Bericht door Annechien »

Hallo allemaal,

ja erg he ..vergeetachtigheid ..maar ik moet zo af en toe ook wel om me zelf lachen hoor .. want ik ben niet alleen vergeetachtig maar ook nog eens behoorlijk verstrooid soms .. Want dan wil ik de kattenbrokjes in de bak doen, zitten ze mij beteuterd aan te kijken van wat moeten we hiermee .. Ja wat wil je als je i.p.v brokjes een bak vol drop voorgeschoteld krijgt .. of i.p.v een sigaret, de pen die ik op dat moment in mijn hand heb aan willen steken ... Tja en zo zijn er steeds meer dingen die ik vroeger nooit zou doen maar nu wel ... Raar hoor ..

Groetjes en sterkte ermee allemaal..
Annechien
PetraS
Berichten van PetraS
Onderwerpen van PetraS
Menopauzejaar:

Bericht door PetraS »

Hi verstrooide dames :lol:

.... Bakje dropjes voor de poezen, hi hi Annechien, ik zie ze al zitten. Bij jou krijgen ze tenminste nog drop, ik ben pas vergeten mijn kat (avond-)eten te geven. Moest wel heel erg grinniken om je verhaal.
Dan deze: lekker koffie zetten voor je bezoek en dan blijkt dat je vergeten bent koffie in de filter te doen. Lekker bakje slootwater hoor.

groet van Petra
Francina57
Berichten van Francina57
Onderwerpen van Francina57
Menopauzejaar:
Leeftijd: 73

Bericht door Francina57 »

Hallo allemaal,

oh oh, moet toch wel even lachen om al die verhalen. Heel herkenbaar...

Had van de week lunch gemaakt, dacht lekker een meloentje er bij. Even schoonmaken en suiker er op. Tja, dat dacht ik.. Had ook tomaten op brood met zout gemaakt . Dus je begrijpt het al had toen ook zout op de meloen gedaan. Bij de eerste hap dacht ik.. hmm.. wat smaakt de meloen vreemd.. Duurde even voordat ik me realiseerde dat ik dus ook daar i.p.v. suiker ook zout op had gedaan. Dag meloen.

groetjes, Francina
Kely
Berichten van Kely
Onderwerpen van Kely
Menopauzejaar:

Bericht door Kely »

Hai allemaal,

ik moet het even vertellen hoor, het is echt om te lachen. Ging gisteren dus naar de winkel met de fiets, en weer naar huis, niets aan de hand. Vanmorgen wilde ik de fiets pakken, en ja hoor hij stond niet in de schuur, en die was ook niet op slot geweest. Ik dus de politie bellen, een afspraak gemaakt om aangifte te doen. Ging even op de bank zitten, toen kwam mijn buurvrouw, een bakkie doen. Ik natuurlijk gelijk vertellen he over mijn fiets, zij kijkt me aan, o zeg ze is hij gestolen, wat gek, ik wilde net zeggen dat je fiets bij de winkel staat, is dat zekers een andere, en ineens schoot mij te binnen, dat ik gisteren met de fiets naar de winkel ben gegaan, en lopend weer terug ben gegaan. Dus jullie begrijpen, dat dit me nog jaren op verjaardagen gaat achter volgen. Wat een blunder, maar nu kan ik er wel weer over lachen.

groetjes Kely
Mick
Berichten van Mick
Onderwerpen van Mick
Menopauzejaar:
Leeftijd: 69

Bericht door Mick »

Hallo vrouwen,

Regelmatig vergeet ik ook wat en gisteren was erg: aan een collega gevraagd of ik haar moest aflossen tijdens de koffiepauze. Dit hoefde niet want een andere collega zou even later beginnen en haar aflossen.
Ik had om elf uur een vergadering en kwam daar de collega tegen die zou aflossen. We waren zo alle twee een uur aanwezig tijdens die vergadering en gingen toen eten. Later bleek dat die collega was vergeten dat ze moest werken i.p.v. vergaderen en ze was dit dus vergeten. Maar ik was vergeten dat dit dezelfde collega was die moest aflossen tijdens de koffiepauze. Toen ik de blik vol onbegrip en verbazing zag van mijn collega die afgelost had moeten worden, kon ik wel door de grond zakken van schaamte ( begrijpen jullie dit verhaal nog?)

groetjes Aleida.
Kely
Berichten van Kely
Onderwerpen van Kely
Menopauzejaar:

Bericht door Kely »

Ja dames,

laten we het gewoon om draaien, in plaats dat we ons vergeetachtigheid gaan haten, laten we leren om er om te lachen. Oke niet gelijk als het is gebeurt, maar als we het verwerkt hebben het een andere ook mededelen, zodat er eens over de overgang gelachen kan worden. Heb lang over nagedacht of ik het hier wel zou doen, maar door de fiets is bij mij helemaal de druk eraf, dus hier komt nog wat van mijn blunders.

Heb twee vriendinnen, waar ik mee schrijf, ze kunnen elkaars bloed wel drinken, maar nu ik in de bocht, door dat ik zo verwart ben de laatste tijd, verwisselde ik de brieven, en heb het nog niet door ook. Je kunt wel nagaan wat er daarna gebeurde, ik schaamde me kapot, maar kan er nu hartelijk, dus niet hatelijk om lachen. Zelfs als ik er nu aan denk zit ik al weer te lachen, dus meiden vertel jullie blunders, ik heb ook zin in lachen

groetjes Kely
Tisja
Berichten van Tisja
Onderwerpen van Tisja
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Bericht door Tisja »

Hallo dames,

wat denken jullie van deze :
Je boodschappen in je fietstas doen, je karretje wegbrengen en je fiets van het slot halen, en nee het kan niet waar zijn. Ik had de boodschappen in iemand anders zijn fietstassen gedaan. Ik kon dus alles weer overhevelen naar die van mij. :roll:
Ik schaamde me rot, en vertelde dit verhaal aan mijn vriendin , die lag helemaal in de kreukels en ik ........ ik kreeg weer een kleur van hier tot tokyo :oops: .

Ik was al zo met andere dingen bezig dat ik niet eens heb gekeken of het mijn fiets wel was. Ik moest nog van alles doen ......... het is gewoon met ons zo dat we soms geen 2 dingen meer te gelijk kunnen doen.
Helaas...... ;)

groetjes Tisja
Els1961
Berichten van Els1961
Onderwerpen van Els1961
Menopauzejaar:
Leeftijd: 60

Bericht door Els1961 »

Hoi dames,

Vanmorgen in de supermarkt...Heb mn boodschappentas ( je weet wel zo'n grote met de naam van de supermarkt erop)aan mijn karretje hangen, ik stap heel even van mn kar weg(kon even een=twee-drie- niet met kar en al bij het schap).Ik kom terug,rij met mn kar verder naar de groenteafdeling...

Wat denk je?

Ja hoor!! Komt er een echtpaar achter me aanrennen met de vraag wat ik met hun kar moet....
Ik had niet eens gemerkt dat er boodschappen inzaten die ik normaal gesproken nooit heb!
Nu kan ik er om lachen, maar vanmorgen....

Dit soort dingen heb ik gelukkig nog maar een keer in de 3 jaar dat ik aan het overgaan ben beleefd.. :oops:

T is toch erg met mij...........
Groetjes, Els
Saranna
Berichten van Saranna
Onderwerpen van Saranna
Menopauzejaar:
Leeftijd: 59

Bericht door Saranna »

Hallo dames,

Mijn zoontje was op de fiets naar school omdat hij daarna bij een vriendje zou gaan spelen.
Ik was ook op school om mijn andere kinderen op te halen.
Mijn zoontje had straf verdiend en mocht dus niet bij die jongen gaan spelen dus ging hij kwaad in de auto zitten omdat ik nog een gesprek had na schooltijd met de juf.

Je raad het al ik rij zo naar huis en heb nooit begrepen dat de fiets nog bij school stond. De volgende dag sta ik te wachten bij school en komt er een leraar bij me staan die een heel verhaal vertelt over iemand die een blauwe fiets in de sloot vond en het zal wel van een kind van school zijn die de vorige dag zijn fiets vergeten was.

Ik kreeg echt niets mee!! Dacht alleen bij het horen van het woordje blauw dat mijn zoontje zijn fiets dat ook was.
Pas toen de leraar zei dat mijn zoon zo blij was dat de fiets terug was ging er iets in het oosten dagen.

Vreselijk nietwaar! Ik vroeg mijn zoon nog waarom hij niets gezegd had over de fiets op school Antwoord was dat ik dat toch wist en hij alsnog mee moest in de auto, nou ja!!!

Saranna
Kely
Berichten van Kely
Onderwerpen van Kely
Menopauzejaar:

Bericht door Kely »

Hallo meiden,

heb weer even jullie verhalen en blunders gelezen, heerlijk is dat. Heb ik weer eens wat te lachen, nou ik weer. Nee ik doe er niet om hoor, maar het gebeurt gewoon, vanzelf. Gisteren moest ik naar het ziekenhuis op bezoek bij mijn schoonzuster, zo gezegd zo gedaan, daar gaat kely met de fiets, en dus op bezoek, loop ik weer terug kan ik mijn fietssleutel niet vinden, gelijk in de stress, overal gezocht, waar ik had gelopen en zo, en heel veel mensen helpen dan mee he, zoeken, nou moet ik zeggen dat me dat heel goed doet, er zijn toch nog mensen zie je helpen willen he. Maar goed het werd niet gevonden, dus dacht ik nou ja dan moet ik maar zien, moet het slot maar open gebroken worden, en toen ik dus naar mijn fiets liep, je voelt hem al aankomen, zag ik dus dat het sleuteltje nog in het slot zat, dus ik had hem niet eens op slot gedaan, ben snel naar huis gefietst, wel rondkijkend of het niemand zag, vooral diegene die mee hadden gezocht.

Wat een blunder, nu kan ik er wel om lachen hoor, maar gisteren had ik het alleen maar heel heet.

groetjes Kely
Pippa
Berichten van Pippa
Onderwerpen van Pippa
Menopauzejaar:

Bericht door Pippa »

Hallo meiden,

Dat verkeerd lezen levert mij toch steeds wel rare dingen op hoor, met schaamrood op de kaken.
Paar maanden geleden , stond er in de krant een foto van een man , een winnaar, met een bos bloemen .Tot zover niks bijzonders, maar de foto had als kop:
"WINNAAR MONGOLEN FESTIVAL"
Dus ik kijk nog een keer naar die foto en denk, goh die man ziet er niet uit alsof hij het syndroom van Down heeft, en trouwens wat een rare manier om dat zo in de krant te zetten. Jaren geleden hebben we toch afgesproken met elkaar dat die mensen het syndroom van Down hebben, en ook zo benoemd worden.
En ik heb echt een paar keer gekeken en me verwonderd, zelfs zo dat ik 's avonds tijdens de maaltijd het tegen mijn gezin vertelde, hoe raar ik het vond dat de krant zo'n koptekst had, en dat er op de foto een gewone man te zien was, en ik nog niet nadenken he!!!!!
Vervolgens pak ik de krant om het te laten zien. Wat blijkt nu ,brullend van het lachen vertelde mijn gezin mij dat er stond:

"WINNAAR MONOLOGEN FESTIVAL"

schaam schaam schaam schaam schaam schaam schaam.

Het ergste is, dat ik niet begrijp waar dat vandaan komt, ik echt serieus verontwaardigd was, en nu dus steeds vaker aan mezelf twijfel.

groetjes Pippa
Rebecca
Berichten van Rebecca
Onderwerpen van Rebecca
Menopauzejaar:

Bericht door Rebecca »

Dag allen,

Ikzelf zit volop in de overgang, maar het gesprek dat ik laatst hoorde tussen mn zus en mn schoonzus (allebei ook in de overgang) daar werd ik toch wel even stil van :
Zeg heb je die film ook gezien, die film je weet wel ?
Ja ik denk het wel die film - op welke post was het ook weer ?
Was het VTM of VT4 ? Ik weet het niet meer. Het was wel een film met die acteur je weet wel, hoe noemt hij ook weer ????
Enz. enz.. Geen enkele naam is er gevallen en geen enkele zekerheid over post of wat dan ook en ze gingen maar door...
Tot mijn broer er genoeg van kreeg en vroeg of ze er allebei mee op wilden houden. :!:

Tja, niets aan te doen blijkbaar...

Groetjes van Rebecca.
Annelies
Berichten van Annelies
Onderwerpen van Annelies
Menopauzejaar:

Bericht door Annelies »

Hallo meiden,

Zit echt te genieten ...
Erg he die zeef in je hoofd ....

Of logische dingen die ineens niet meer logisch zijn ....

Vorige week in een krantje: "Maxima bezoekt met Amalia de kinderboerderij"
Kinderboerderij ???? :shock: ?????????
Een boerderij met kindjes ????????
Ja hoor, een geitenboerderij ken ik wel maar een boerderij met kindjes ..... :oops: :oops:
Nu kan ik er ook om lachen, maar toen .......

En sleutels terug vinden in de koelkast, want het vlees moest natuurlijk met die hitte meteen in de koelkast ...

Annelies
Leny55
Berichten van Leny55
Onderwerpen van Leny55
Menopauzejaar:
Leeftijd: 71

Bericht door Leny55 »

Hallo allemaal,

ow ik zit hier zo te lachen om jullie blunders, echt ik wist niet dat dit met de overgang heeft te maken .. een hele geruststelling voor me .. Ik dacht echt dat er wat met mijn geheugen mis was .. Ik werk nl met dementerende.. mijn man vraagt wel eens.. gaat dat over soms.. :( nu kan ik hem geruststellen.. :D

groetjes Leny
Plaats reactie