Watten in je hoofd

Multi-tasken lukt niet meer. We kunnen niet meer zoals vroeger aan alles tegelijk denken. Ons concentratie vermogen wordt anders, we vergeten gemakkelijker iets, maken misschien sneller fouten op het werk,
of kunnen niet meer zo snel iemands naam of een woord vinden in ons geheugen
Riabekker
Berichten van Riabekker
Onderwerpen van Riabekker
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 65

Watten in je hoofd

Bericht door Riabekker » ma 29 jul 2019 23:16

Hoi dames,

hebben jullie ook watten in je hoofd en een druk in je hoofd net of je hoofd word opgepomd, duizelig, slecht zien, is dit ook van de overgang. Ik dacht dat ik het wel had gehad maar krijg de verschijnselen steeds terug. Ik dacht dat ik al in de postmeno pauze zat omdat ik geen opvliegers meer had, met 46 jaar is mijn baarmoeder verwijderd dus aan de menstruatie kon ik het niet merken wel aan de opvliegers.
Wat zijn jullie klachten

groet, Ria

Anna1962
Berichten van Anna1962
Onderwerpen van Anna1962
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd NU: 57

Re: Watten in je hoofd

Bericht door Anna1962 » di 30 jul 2019 08:07

Hoi Ria,

Ik herken dat watten gevoel wel, neem weinig op, kan slecht dingen onthouden, een beetje alsof je er niet helemaal bij bent zeg maar, kan weinig hebben en raak snel van de kook omdat ik niet goed kan nadenken, word me snel te veel allemaal, een soort van overprikkeling in mijn hoofd.

Groetjes Anna

Riabekker
Berichten van Riabekker
Onderwerpen van Riabekker
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 65

Re: Watten in je hoofd

Bericht door Riabekker » di 30 jul 2019 10:29

Hoi Anna,

erg he pff word er soms moedeloos van ik heb geen opvliegers meer dus dacht dat hebben we gehad maar dit heb ik al jaren dan wel dan niet dat wattehoofd dacht altijd dat het van mijn nek kwam nu lees ik hier dat het ook een overgang klacht is kan soms niet meer denken zo suf, heb de hele dag slaap. Ik dacht dat ik al post was en dan geen last meer zou hebben dus niet

Ria

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht