Vergeetachtigheid

Multi-tasken lukt niet meer. We kunnen niet meer zoals vroeger aan alles tegelijk denken. Ons concentratie vermogen wordt anders, we vergeten gemakkelijker iets, maken misschien sneller fouten op het werk,
of kunnen niet meer zo snel iemands naam of een woord vinden in ons geheugen
Laantje66
Berichten van Laantje66
Onderwerpen van Laantje66
Menopauzejaar:
Leeftijd: 52

Vergeetachtigheid

Bericht door Laantje66 » ma 13 aug 2018 18:57

Beste allemaal,

Ik ben pas 52 geworden en heb al jaren allerlei klachten. Ik menstrueer nog wel steeds en zelfs vrij regelmatig. Wel met meer klonten een soms wat oud bloed. De laatste tijd heb ik meer hoofdpijn, ben vaak misselijk en ben regelmatig moe. Nu ben ik me verleden week een hoedje geschrokken. Ik stond bij een kassa en moest mijn postcode zeggen. Ik kon er met de beste wil van de wereld niet opkomen. Ik zei maar dat ik pas verhuisd was :D Ook vergeet ik namen van plaatsen of wachtwoorden. En van de week keek ik naar onze muur, omdat ik in de veronderstelling was dat daar een spiegel hing. Maar dat is bij mijn ouders....Natuurlijk is dit weer reden voor paniek....heb ik alzheimer of een vorm van dementie of is het weer die overgang. Wordt er letterlijk en figuurlijk moe van.

groetjes,
Laantje

LadyB
Berichten van LadyB
Onderwerpen van LadyB
Menopauzejaar:
Leeftijd: 53

Re: Vergeetachtigheid

Bericht door LadyB » di 21 aug 2018 12:21

Hallo Laantje!

Heel herkenbaar. Soms ook vergeetachtig dus schrijf t maar op. Moe zijn en minder kunnen (multitaksen) is echt iets wat bij de overgang hoort.
Heb je de info over draagkracht al gelezen?
Het maakt t makkelijker als je aanpast en luistert naar je lijf. Geen energie, moe? Dan minder doen. Het is wennen en wellicht minder leuk maar als je het doet komt er meer rust.
Lees de verhalen maar hier op t forum.

Welkom bij de club

Lady B

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht