Wondjes aan vagina

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Jikkemien
Berichten van Jikkemien
Onderwerpen van Jikkemien
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 54

Wondjes aan vagina

Bericht door Jikkemien » di 21 okt 2008 15:33

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste dagen last van een wondje bij mijn vagina. Ik kan mij herinneren dat ik daar ook last van had tijdens mijn zwangerschap toentertijd. Het voelt ook droog en branderig.
Herkent iemand dit ?

groetjes
Monique

Anneke
Berichten van Anneke
Onderwerpen van Anneke
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 60

Re: Wondjes aan vagina

Bericht door Anneke » di 21 okt 2008 16:00

Hoi,

Ik beantwoord je vragen in 1 keer, ik had pas ook een wondje (na het vrijnen) en heb er voorzichtig Nutrolologie voor de lippen (andere dan) opgedaan en het was na een paar dagen genezen.
De gemene steekjes in de vagina, daar heb ik ook af en toe last van, het heeft bij mij niets met een menstruatuatie te maken want, de laatste was op 20 april.

Groeten Anneke2

Jikkemien
Berichten van Jikkemien
Menopauzejaar:

Bericht door Jikkemien » di 21 okt 2008 16:10

Hallo Anneke

Dankjewel voor je antwoord. Mijn wondje is niet ontstaan na het vrijen, maar spontaan, ik denk door de droogte en de steken zijn in mijn onderbuik en niet in mijn vagina.
Tijdens mijn zwangerschap, toen ik ook dit soort wondjes had, gaf een van de vroedvrouwen mij de tip om engels pluksel te gebruiken met een bepaald soort vloeibare zalf, maar ik weet niet meer wat voor zalf het was.
In ieder geval hartelijk dank !!!

groetjes
Monique
Jikkemiene

MaggieD
Berichten van MaggieD
Onderwerpen van MaggieD
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 52

Bericht door MaggieD » do 24 jan 2013 21:34

Hallo allemaal,

Ik heb nu voor de derde keer een periode waarin mijn vagina aan de linker kant pijn doet, de dokter zegt dat alles er goed uit ziet. Maar de pijn is scherp en het voelt als of er een zweertje moet zitten. Tot nu toe lijkt het erop dat het er steeds is als mijn menstruatie er zou moeten zijn maar later komt.

Groetjes MaggieD

Jikkemien
Berichten van Jikkemien
Menopauzejaar:

Bericht door Jikkemien » ma 23 mei 2016 14:48

Hallo allemaal,

na een tijdje op en af en me weer goed voelen, heb ik nu heel erge last van droge mond en branderigheid.
Na een intern onderzoek van de fysiotherapeute (bekkenbodem therapie) was ik behoorlijk geknoeid en het bleef ook zeer doen, vooral de wanden. Tijdens het plassen etc. Er is door 2 doktoren weer een voorwand verzakking geconstateerd. Hier ben ik al een keer aan geopereerd, toen een dubbele verzakking.

Zeurderige buikpijn, lage rugpijn en bovenbeen pijn. Heel vervelend. van mij mag het gisteren al over zijn, dat zou zo fijn zijn, maar helaas moeten we er doorheen.. Mijn moeder was met haar 53e klaar. Ik word 52 dit jaar, als alles goed gaat, maar ik denk niet, dat het voor mij zo snel zal stoppen. Ik hoop het, maar je weet het nooit.

Jikkemiene

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht