Ongemak tijdens vrijen

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Jill44
Berichten van Jill44
Onderwerpen van Jill44
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Ongemak tijdens vrijen

Bericht door Jill44 » zo 28 jan 2007 12:04

Hallo allemaal!

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik zelf zin heb in seks. Het hoeft niet, en ik voel me ook niet geestelijk verplicht om een partner te behagen. Hoewel dit mij ook pleziert.
Waar het nu om gaat is het feit dat ik nu alweer ruim 2 weken overtijd ben. Sinds enkele dagen last heb na het vrijen, van een droge/schrale vagina. Het begon na een vrijpartij afgelopen week, ik voelde het gebeuren. Ik had een dag erna last van veel afscheiding, en een schraal gevoel. Dit gevoel verergerde daarna nogmaals tijdens het vrijen op een andere dag.
Helaas was het toen niet meer zo fijn. Ook had ik een pijnlijke gevoel tijdens penetratie, aan het eind van de schede, tegen de baarmoeder mond.
Wie heeft er hier ervaring mee?

Een interessante invalshoek bij mij was ook de vraag of een nieuwe partner dit teweeg kan brengen? Dat je lichaam als het ware opnieuw moet wennen? De man in kwestie is ook goed geschapen :oops: ! Zou dit er mee te maken hebben?
Of is het gewoon een kwestie van een droge vagina die geïrriteerd is door het vrijen?

alsjeblieft dames...heel graag advies gewenst in deze hoek ;)

groetjes van Jill

Schumi
Berichten van Schumi
Onderwerpen van Schumi
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 76

Re: Ongemak tijdens vrijen

Bericht door Schumi » ma 29 jan 2007 21:00

Hallo jill

Kijk eens bij informatie.
Daar lees je alles over je probleem.

groetjes schumi.

Tanya
Berichten van Tanya
Onderwerpen van Tanya
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 64

Re: Ongemak tijdens vrijen

Bericht door Tanya » ma 29 jan 2007 21:10

Hallo,

Je nieuwe partner kan er wel iets mee te maken hebben, maar een goed advies dat ik je kan geven is: koop glijmiddel bij de apotheek. Een geur-en smaakloos glijmiddel. Je neemt enkele druppels, brengt het aan en dat schrale gevoel na het vrijen blijft je bespaard!
Wij zijn er ook toe overgegaan en het verbetert mijn seksleven aanzienlijk, omdat ik niet die ellende achteraf heb.

Succes!
Tanya-51

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht