Pijnlijke vagina

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Pee
Berichten van Pee
Onderwerpen van Pee
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 56

Pijnlijke vagina

Bericht door Pee » vr 06 apr 2018 17:11

Hallo dames,

Sinds een tijdje heb ik vreselijke pijn tijdens het vrijen, om door de grond te gaan.
Ik denk overgang, jammer zal er wel weer bijhoren.
Een paar maanden geleden een uitstrijkje gehad, zo pijnlijk, terwijl ik daar nooit iets van merkte.
Vandaag ontdek ik een grote bult in het begin van van mijn vagina, en die is erg pijnlijk!
De rest voelt normaal.
Maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts voor maandag, die bult heeft er nooit gezeten. Hoe lang de bult er zit weet ik ook niet, waarschijnlijk al wat langer.
Na wat googlen zie ik dat daar klieren van Batholin zitten en dat die verstopt kunnen raken en daardoor pijnlijk zijn.
Hopelijk is het zoiets en kom ik van die pijn af.

Heeft iemand ervaring met wat ik hier beschrijf?

Groetjes Petry

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 47

Re: Pijnlijke vagina

Bericht door Mrsx » za 07 apr 2018 10:03

Hallo

Ik had een bult aan het begin van mijn schaamlip, daaronder ergens ... die enorm zeer deed, dacht ook aan die ontstoken klier zoals jij omschrijft, was een ontstoken haar, bult werd enorm.. die is uiteindelijk geknapt (een bloederige bende) en slonk daarna... heb ook een bult in het begin van mijn vagina, maar die deed niet zeer en werd niet groter, is een cyste, en die kan gewoon gewoon blijven zitten... even langs je huisarts gaan zoals jezelf schrijft is het beste...

Mrsx

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht