's Ochtends buik en rugpijn

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Sammy24
Berichten van Sammy24
Onderwerpen van Sammy24
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 44

's Ochtends buik en rugpijn

Bericht door Sammy24 » ma 20 nov 2017 08:45

Hai hai

Ik hoop dat iemand van jullie hier iets in herkent.. Ikzelf snap er niks van en ook mijn huisarts neemt het niet echt serieus. Elke ochtend word ik wakker met een nare lage rugpijn en buikpijn op de zelfde hoogte. Ik word zelfs ‘s nachts vaak wakker van de pijn. Zo gauw ik een eind met de hond heb gewandeld trekt dit weg. Langer in bed blijven liggen wordt steeds vervelender. Iemand een ideetje?

Groetjes Sammy

Conny1966
Berichten van Conny1966
Onderwerpen van Conny1966
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 51

Re: 's Ochtends buik en rugpijn

Bericht door Conny1966 » ma 20 nov 2017 09:18

Hoi Sammy,

Heel herkenbaar, dat heb ik al jaren met perioden.
Ik wijt het aan mijn bekkenbodemspieren. Soms heb ik weken geen last, en dan weer, laatste week bijvoorbeeld, heb ik als ik wakker wordt last van lage rugpijn , stijf ook, soms wel wat buikpijn, soms niet. Ik menstrueer nog en tegen de tijd dat mijn menstruatie door miet breken is het ook erger.
Eenmaal in beweging wordt het ook minder.
Ik maak me er niet druk om, is gewoon weer een van die dingen die erbij horen, bij mijn overgang.

Groetjes Conny

Sammy24
Berichten van Sammy24
Onderwerpen van Sammy24
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 44

Re: 's Ochtends buik en rugpijn

Bericht door Sammy24 » ma 20 nov 2017 13:06

Hoi Conny

Dankjewel voor je reactie! Heel vervelend dat jij dat ook hebt, maar ik ben ook wel blij dat er nog iemand is 😉.

Sammy

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht