Een hele rare klacht

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Nonnie
Berichten van Nonnie
Onderwerpen van Nonnie
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 55

Een hele rare klacht

Bericht door Nonnie » ma 29 jun 2015 20:30

Hallo dames,

ik heb me nu toch een rare klacht.
Gisteren avond ging ik naar de toilet voor een grote boodschap, na een paar minuten kreeg ik een soort van tintelend
gevoel aan mijn anus.
En dat gevoel is sinds gisteren niet meer verdwenen.
Weet ook niet zo goed hoe ik dit moet omschrijven wat ik voel....het is net een stroomstootje of iets wat heel ff zoemt :S
Moet er bijna om lachen hoe ik het moet verwoorden, maar het is heel vervelend.
Heb geen last van aambeien daar ben ik vorige week voor nagekeken....hoop dat er iemand is die dit herkend.
Maak me namelijk heel ongerust en ben bang dat er iets niet klopt.

Grtjes Marion.

Greta51
Berichten van Greta51
Onderwerpen van Greta51
Menopauzejaar: 2005
Leeftijd nu: 60

Re: een hele rare klacht

Bericht door Greta51 » ma 29 jun 2015 22:46

Hoi Marion,

Ik herken het niet maar zou het misschien zo'n spastisch spiertje kunnen zijn, ik heb dat wel eens een paar dagen bij mijn oog. Ik denk niet dat je je al teveel zorgen moet maken hoor maar als het niet verdwijnt even langs de huisarts gaan. Die kan je dan vast geruststellen.

Groet,
Greta.

Sjellie
Berichten van Sjellie
Onderwerpen van Sjellie
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 56

Re: een hele rare klacht

Bericht door Sjellie » ma 29 jun 2015 23:23

Hoi,

Die stroomstootjes ( kleine tintelingen ) heb ik ook regelmatig, en dan op de gekste plaatsen.
Een paar dagen geleden zelfs op het puntje van mijn neus, ik voel het dan een paar dagen af en toe en dan is het weer weg.
En die spier trekkingetjes ook. Een tijdje ook bij mijn oog gehad, en ook een keer bij mijn lip.
En een keer langs mijn neusgat.

Groetjes Sjellie

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht