Blaasklachten

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Bloembij
Berichten van Bloembij
Onderwerpen van Bloembij
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Blaasklachten

Bericht door Bloembij » wo 18 jun 2014 17:04

Hallo,

Ik heb al een hele tijd ontzettende pijn/druk op mijn blaas. Het voelt als blaasontsteking. Hypotone blaas?
Tevens ervaar ik pijn aan mijn bekken. Wie herkent dit?

Bloembij

Conny1966
Berichten van Conny1966
Onderwerpen van Conny1966
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Re: Blaasklachten

Bericht door Conny1966 » wo 18 jun 2014 18:25

Dat herken ik zeker.
Na mijn menstruatie kreeg ik stekende pijn bij mijn schaambot en pijnklachten in mijn onderbuik. Het komt en gaat. Soms moet ik ook weer vaker plassen, en voelt het drukkend aan. Heb van de week zelfs mijn urine na laten kijken maar er zat geen infectie.
Ook mijn bekken en bekkenbodemspieren doen vervelend, steken, kramperig, zwaar gevoel, soms trekt het door naar mijn bovenbenen, rug, ribben, heupen.
Als ik zit drukt alles wat in elkaar en heb ik meer last.
Heel vermoeiend.

Groetjes Conny

Maya
Berichten van Maya
Onderwerpen van Maya
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Bericht door Maya » ma 30 jun 2014 19:39

Hallo

Herkenbaar.... Ik heb geen baarmoeder meer maar ik heb ook ontzettende pijn in onderbuik en rug. Voelt als een blaasontsteking en heb het niet. Dacht van de week dat ik wat bruin bloed had maar ik heb het verkeerd gezien...

De ene dag lig ik bijna krom van de pijn en slik pijnstillers en zo heb ik 2 weken weer geen last. Tevens ook een branderig gevoel van onderen

Sterkte en groetjes van Maya

Bloembij
Berichten van Bloembij
Onderwerpen van Bloembij
Menopauzejaar:

Bericht door Bloembij » za 19 jul 2014 13:47

Hallo,

ik heb weer een blaasontsteking, voor de zoveelste keer in een paar maanden. Het ergste is dat het bij mij een gevoel van onrust/zenuwen met zich meebrengt. De urine staat op kweek in het Academisch ziekenhuis.
Ik neem wel eens benzodiazepinen voor de onrust, maar het helpt niet. Het is een heel vervelend gevoel, kan het niet beschrijven. Ik doe mijn benen over elkaar omdat het bijna niet te harden is. Ook paracetamol helpt niet.

Wie-o-wie herkent dit?

Gr, Bloembij

Bloembij
Berichten van Bloembij
Onderwerpen van Bloembij
Menopauzejaar:

Bericht door Bloembij » za 19 jul 2014 19:56

Bedankt voor jullie antwoord.

Ik heb ook vaak pijn als een blaasontsteking maar dan worden er geen bacteriën gevonden. Deze pijn is nog erger. Ben bezorgd wat dat kan zijn. Ik voel me net een oud wijf met dat geklaag, sorry. Er is ook steeds wat aan de hand met mij het laatste half jaar. Ook een lichaam dat aanvoelt als lood moeheid?

Gr, Bloembij

Plaats reactie