PSAS persistent sexual arousel syndrome

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Briljantje
Berichten van Briljantje
Onderwerpen van Briljantje
Menopauzejaar:
Leeftijd: 57

PSAS persistent sexual arousel syndrome

Bericht door Briljantje »

Hallo allemaal,

sinds ongeveer 2 weken heb ik last van het PSAS "persistent sexual arousal syndrome", ik vroeg me af of er meer vrouwen hier last van hebben.
Help,

Briljantje
Troelaatje
Berichten van Troelaatje
Onderwerpen van Troelaatje
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd: 59

Re: PSAS persistent sexual arousel syndrome

Bericht door Troelaatje »

Oeps...wat is dat?
??????

Grtjs, Troelaatje
Briljantje
Berichten van Briljantje
Onderwerpen van Briljantje
Menopauzejaar:
Leeftijd: 57

Bericht door Briljantje »

Zoek maar eens op Google, psas daar krijg je veel informatie, daar leggen ze het beter uit als dat ik het doe.
Laila
Berichten van Laila
Onderwerpen van Laila
Menopauzejaar: 2008
Leeftijd: 65

Bericht door Laila »

Hoi Briljantje,

Ik heb erover gelezen via Google, maar wat heel erg vervelend lijkt me dat. Ik heb er geen ervaring mee (eerder het omgekeerde ;) ) dus ik kan je niet helpen. Hopelijk is het snel over.

Groetjes, Laila.
Jurina
Berichten van Jurina
Onderwerpen van Jurina
Menopauzejaar:
Leeftijd: 56

Bericht door Jurina »

Hallo Briljantje,

Waarom niet gewoon nederlands praten: "syndroom van voortdurende seksuele opwinding" . Dan begrijpt iedereen meteen waar het om gaat.
En wat Google zegt kun je toch ook zelf hier neerzetten. Jij stelt er immers een vraag over.

Lijders aan dit syndroom ervaren een voortdurende genitale opwinding, die helemaal niets met gevoelens van liefde of lust te maken heeft. Ook staat de opwinding los van genitale stimulering. De seksuele opwinding is soms voortdurend aanwezig of komt spontaan meerdere keren per dag op.
Met hyperseksualiteit (nymfomanie en satyriasis) heeft het niets te maken

Waar het door veroorzaakt wordt, is niet duidelijk. Soms ontstaat het door bijwerking van medicijnen

Heel vervelend om te hebben lijkt mij zo.

mvg, Jurina
Plaats reactie