Raar gevoel in onderbuik blaas

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Allowanda
Berichten van Allowanda
Onderwerpen van Allowanda
Menopauzejaar:
Leeftijd: 46

Raar gevoel in onderbuik blaas

Bericht door Allowanda »

Goedemorgen dames,

Ik heb de laatste tijd steeds een raar gevoel onderin mijn buik/schede en blaas het is een drukkend, koud prikkelend gevoel.
Het ergste is dat het bij mij een gevoel van onrust/zenuwen teweeg brengt op die plek :?
Ook lijkt het steeds of ik moet plassen maar als ik ga dan zijn het een paar druppels en een rare druk richting anus en onrustige darmen.

Mijn vraag is of iemand zich hierin herkent of dat ik toch maar weer eens mijn strippenkaart voor de dokter moet gaan pakken .......

Hopelijk heeft iemand een antwoord op deze vraag.
Alvast bedankt en sterkte dames

Allowanda

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:
Leeftijd: 53

Re: Raar gevoel in onderbuik blaas

Bericht door Madu »

Hallo Allowanda,

Heel herkenbaar. Voor jezelf wel even uitsluiten dat het geen blaasontsteking is, maar ik heb dit hele tijden wel en dan weer eens is het een tijdje weg. Volgens mij staat dit wel vaker benoemt hier op de site. Soms net iets anders omschreven maar het komt wel op hetzelfde neer vaak volgens mij.

Sterkte ermee,
Madu

Allowanda
Berichten van Allowanda
Onderwerpen van Allowanda
Menopauzejaar:
Leeftijd: 46

Re: Raar gevoel in onderbuik blaas

Bericht door Allowanda »

Bedankt voor je reactie Madu :)

Ik had inderdaad al wel wat gelezen over blaasklachten maar of deze dames ook dat onrustige opgejaagde gevoel en last van darmen erbij krijgen kon ik niet vinden .
Ik ga nog ff verder lezen op de site .

Ik moet ook eens ophouden met me druk te maken over die rare pijntjes het is gewoon de overgang ..... Maar soms dan gaan je gedachten weer eens op de loop en wordt je er toch weer onzeker van .

Nogmaals bedankt meis
Allowanda

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht