Bandenpijn

In het bekken liggen de blaas, plasbuis, baarmoeder, vagina en endeldarm. Spier en bindweefsel houden de organen op hun plaats en ondersteunen ze.
Wendelien
Berichten van Wendelien
Onderwerpen van Wendelien
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Bandenpijn

Bericht door Wendelien » wo 11 jul 2007 15:04

Hallo,

Wat een verademing dit forum. Ik ben 43 jaren oud en herken al veel klachten als misselijkheid, duizeligheid, allerlei rare gevoelens.
Ik heb al een hele poos een soort van spierpijn linksonder in de buik.
Het is vooral aanwezig als ik beweeg, 's nachts als ik rustig lig is er niets aan de hand.
Na de eisprong, ik ben nog vrij regelmatig, kan mij het omdraaien in bed wel pijn doen.
Ik heb er eigenlijk al jaren last van, maar nu ben ik er op een of andere manier zo op gefixeerd dat het erger is (lijkt) Nu heb iets gelezen over bandenpijn. Herkent iemand dit?

Gr Wendelien

Kuan
Berichten van Kuan
Onderwerpen van Kuan
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 65

Re: Bandenpijn

Bericht door Kuan » wo 11 jul 2007 18:16

Hallo Wendelien,

Ik heb krampachtige pijn ter hoogte van de maag en af en toe ook in de rug, vooral als ik moet draaien in bed.
Als je dat bedoelt dan hebben we blijkbaar hetzelfde. Dit heb sinds de overgang.

Sterkte,
kuan

Wendelien
Berichten van Wendelien
Onderwerpen van Wendelien
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Bericht door Wendelien » do 26 jul 2007 14:56

Hallo dames

Er reageren niet zoveel mensen op 'bandenpijn. Maar ik heb onder het kopje rugpijn al wel herkenning gevonden. Er zijn mensen die het daar hebben over liespijn, buikpijn en rugpijn. Die lies en buikpijn herken ik daarin.

Wendelien

Joseeke
Berichten van Joseeke
Onderwerpen van Joseeke
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 64

Bericht door Joseeke » wo 01 aug 2007 15:46

Hallo dames,

Ik herken de lies pijn en rug pijn ook.
Wist niet dat het de overgang was heb het al twee maanden.

Groetjes Jose.

Liesje71
Berichten van Liesje71
Onderwerpen van Liesje71
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 47

Bericht door Liesje71 » vr 08 nov 2019 16:29

Hallo dames

Al lang niets gepost over dit onderwerp, maar ik heb ook het idee dat ik bandenpijn heb. Ook lage rugpijn en ‘s-nachts moeite met omdraaien naar andere zij.
Zal allemaal wel door de hormonen komen, maar lastig is het wel.

Liesje

Plaats reactie