'Iets' stroomt door benen....

De een spreekt van irritante kriebels of prikkelingen. Anderen benoemen een branderig gevoel of tintelende sensatie. Weer anderen ervaren slapende handen of een dof gevoel
Friesje
Berichten van Friesje
Onderwerpen van Friesje
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 52

'Iets' stroomt door benen....

Bericht door Friesje » zo 21 jan 2018 16:56

Hallo dames,

Ik heb weer eens wat nieuws: ik voel 'iets' stromen door mijn benen...
De laatst week heb ik last van hele zware, vermoeide benen. Snachts had ik zodanig last van dit gevoel dat ik er wakker van werd. Pas toen ik mijn benen op een kussen legde werd het wat dragelijker. Vermoeide benen heb ik wel vaker tijden last van gehad, alhoewel nooit zo erg dat het me uit mijn slaap hield trouwens :S
Maar wat ik heel raar vind is dat als ik stilsta ik het gevoel heb dat er iets door mijn benen naar onderen stroomt... Een heel akelig, naar gevoel. Met lopen heb ik daar geen last van, al voelen mijn benen dan wel slap aan. Als ik zit voel ik het ook enigszins. Ook snel een krampgevoel.....
Mijn bloeddruk is prima en er is niks aan mijn benen te zien (niet opgezet, geen vocht of rare plekken)
Is dit herkenbaar??

groetjes,
Friesje

Margaretha
Berichten van Margaretha
Onderwerpen van Margaretha
Menopauzejaar:
Leeftijd nu: 61

Re: 'Iets' stroomt door benen....

Bericht door Margaretha » di 30 jan 2018 21:13

Dag,

Ik heb ook zoiets af en toe als ik opsta. Misschien te snel. Dat ik dan een vreselijk rot gevoel krijg in mijn hele benen. Het is eng natuurlijk en ik kan niet blijven staan en ga dan snel op bed tot de pijnlijke gekke gevoelens wegebben.. Omdat ik nu s morgens bang ben om weer dat gevoel te krijgen, doe ik eerst oefeningen in bed zodat mijn bloedsomloop op gang komt. Daarna mijn benen laten bengelen terwijl ik op de rand van mijn bed ga zitten. Dan gaat alles goed.

groetjes Margaretha

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht