Vandaag echt wel een dieptepunt

Hoofdpijn, wattenhoofd, licht in je hoofd e.d.
Alle spanningen en emoties die we in de overgang meemaken, helpen er een handje aan mee.
Liesbeth65
Berichten van Liesbeth65
Onderwerpen van Liesbeth65
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Vandaag echt wel een dieptepunt

Bericht door Liesbeth65 » do 01 jun 2017 18:53

Hallo dames,

Wat een minne dag vandaag zeg.....ben zelfs naar huis gegaan van mijn werk, iets wat nog nooit eerder is voorgekomen. Meestal kan ik wel overweg met mijn hoofdpijn-migraine en algehele malaise, maar vandaag echt wel een dieptepunt.
Nu al bijna een maand dagelijks migraine, variërend in sterkte, maar wel dagelijks niet goed voelen.
En moe moe moe, vanmiddag geslapen als een roos, vreselijk veel dromen, en spierpijn all over.
Ik weet dat het de overgang is.
Dacht ik een tijd geleden nog dat ik een ernstige ziekte had, die fase ben ik voorbij.........dat dan weer wel :)
Verder vind ik het overleven, en kijk ik uit naar de periode dat ik me weer wat mens kan gaan voelen.
Vreselijk dit.
Nu ruim een jaar niet meer ongesteld, en nu begin ik heel af en toe een opvlieger te krijgen.
Dat is het rare eraan, die verschillende fases. Heb je het ene gehad, komt het andere weer om de hoek kijken, en zo modder ik, net als velen van jullie, maar door:))
Ooit komt het goed........toch?

Liesbeth

Liesbeth65
Berichten van Liesbeth65
Onderwerpen van Liesbeth65
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Re: Vandaag echt wel een dieptepunt

Bericht door Liesbeth65 » do 23 nov 2017 19:48

Hallo

Weken dat je je TOP voelt, dan ga ik sporten, zit goed in mijn vel, en denk ik dat ik het ergste gehad heb.
Maar nu weer in een periode dat ik veel migraine heb ( nu al 5 dagen achter elkaar), spierpijn all over, gewrichten die niet mee willen, moe moe moe, wil niks, doe weinig, niet vooruit te branden, waar ik me dan weer schuldig over voel. Dit al 2 weken onophoudelijk achter elkaar.......is dit herkenbaar voor jullie, deze wisselende periodes?

Meestal duik ik dan maar weer deze site op, en troost me met jullie verhalen, wetende dat ik niet gek word, geen burn-out heb, maar " gewoon" in de overgang zit.....:))

Liesbeth

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Re: Vandaag echt wel een dieptepunt

Bericht door Madu » vr 24 nov 2017 12:20

Hoi Liesbeth,

Behalve het TOP voelen herken ik het zeker :oops: Ik voel me wel soms dagen een heel stuk beter. Ik pas wel op dat ik die dagen niet over mijn top ga want dan moet ik het bezuren. Voor mijn gevoel moet het hier langzaam uit gaan doven tot ik weer wat stabiliteit heb bereikt. Heel langzaam zal het wel beter gaan. Als ik terug kijk over een lange periode dan zijn er absoluut meer dagen dat ik me wat beter voel dan een jaar geleden. En ik slaap!

Jij ook sterkte en jaar jezelf niet teveel op op je goede dagen hoor.

Groetjes,
Madu

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht