Druk in hoofd en oren

Hoofdpijn, wattenhoofd, licht in je hoofd e.d.
Alle spanningen en emoties die we in de overgang meemaken, helpen er een handje aan mee.
Flippertje
Berichten van Flippertje
Onderwerpen van Flippertje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Druk in hoofd en oren

Bericht door Flippertje » wo 10 jun 2015 11:01

Hallo dames,

ik wordt hier helemaal gek van, na overgangsklachten van maagpijn, pijn in borsten, bandgevoel onder borsten, onrust slecht slapen ben ik afgelopen week ongesteld geweest en kreeg ik afgelopen week een dag erbij dat het voelde of dat ik een badmuts op had en alsof ik steeds onder water aan het zwemmen ben (dat gevoel dan he) na 1 dag weer weg maar nu opgestaan met hetzelfde gevoel, twijfel moet ik naar de huisarts gaan, die me dan weer doorstuurd naar de neuroloog of is dit ook weer een overgangsklacht?

Gr, flippertje

Sandra66
Berichten van Sandra66
Onderwerpen van Sandra66
Menopauzejaar:

Re: Druk in hoofd en oren

Bericht door Sandra66 » wo 10 jun 2015 14:47

Hoi Flippertje,

Ook ik heb alweer sinds een aantal dagen druk in mn hoofd, op mn oren, het "badmuts" gevoel en misselijk en zo kan ik nog wel even door gaan.
Daarbij heb ik ook nog een enorm "zoem"geluid in mn oren...gek word ik ervan
De maagpijn en darmklachten zijn nu weer even verdwenen en hebben plaatsgemaakt voor bovenstaande klachten.
Je kunt natuurlijk altijd naar de huisarts gaan, deed ik ook in het begin...maar schoot er weinig mee op.
Soms vind ik het gewoon niet meer te doen!

gr
Sandra

Flippertje
Berichten van Flippertje
Onderwerpen van Flippertje
Menopauzejaar:

Bericht door Flippertje » wo 10 jun 2015 15:39

Bedankt voor je reactie Sandra,

ik vindt het soms ook niet meer te doen, ga maar niet naar de huisarts, daar heb ik ook niks aan, we tobben maar door, klote tijd, heb ik eigenlijk nergens meer naar te kijken op deze leeftijd behalve mijn werk dan wordt mijn leven verziekt door de overgang,bah helemaal klaar mee, sterkte !

Flippertje

Effie
Berichten van Effie
Onderwerpen van Effie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 59

Bericht door Effie » di 16 jun 2015 10:09

Hallo dames

Ik heb daar ook last van en heb eigenlijk wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben...
In januari ben ik gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden. En daar kwamen de klachten...
Mijn prikkelbare darmen gingen volop hun gang, spier en gewrichtspijnen, die heb ik nu aardig onder controle en hup! nu al enkele weken een wattenhoofd (hooikoorts?) oorpijn, druk op mijn oor en lichte brandende pijn in de onderkaak. Tandarts heeft foto gemaakt: niets. Huisarts heeft in oor gekeken: beetje vies maar voor de zekerheid druppels gekregen, dat helpt iets..Van al die klachten word ik knap zenuwachtig en dat wil ik helemaal niet! Vannacht gaan we op vakantie en dan hoop ik dat de klachten afnemen en ik daar lekker kan gaan relaxen.

Effie

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht