Het begon jaar geleden...

Hoofdpijn, wattenhoofd, licht in je hoofd e.d.
Alle spanningen en emoties die we in de overgang meemaken, helpen er een handje aan mee.
Bincky
Berichten van Bincky
Onderwerpen van Bincky
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Het begon jaar geleden...

Bericht door Bincky » zo 03 mei 2015 20:27

Hallo

Ik kreeg vorig jaar een nieuwe bril. Na een paar maanden waren de glazen niet meer goed. Dus ik naar oogarts...Niks aan de hand met ogen zelf.
terug naar opticien en ik kreeg gratis nieuwe glazen...Paar maanden later weer niet goed. Toen is het bij oogarts gemeten en kreeg ik recept mee voor bril. Ik kreeg mijn nieuwe bril en wat denk je? Glazen te sterk dus nu heb ik weer bril van vorig jaar. Mijn ogen wisselen dus steeds van sterkte. En nu de laatste weken hoofdpijn en steken in hoofd.
Ook voel ik me soms weggetrokken naar rechts. En de laatste vier dagen word ik s morgens al misselijk wakker.
ik ben de hele dag met vlagen misselijk en in vlagen hoofdpijn. Ik ben nog wel elk maand ongesteld maar dat wordt heviger. Verder voel ik soms kippenvel en kan ik het heel warm hebben. Zou dit de overgang kunnen zijn? Volgende week maandag moet ik naar neuroloog maar ik denk dat ik voor niks ga;)
Herkent iemand dit? Alvast bedankt voor de reacties

Bincky

Hanny64
Berichten van Hanny64
Onderwerpen van Hanny64
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Re: Het begon jaar geleden...

Bericht door Hanny64 » zo 03 mei 2015 23:50

Hallo Binky

Heel herkenbare klachten, heb ik ook al een jaar last van en nog vele klachten meer.
Menstrueer ook nog maar heel wisselend. Denk dat het bij jou ook niks ernstigs is,
Maar door de overgang komt. Welkom bij de club!! En sterkte.

Groetjes Hanny

Bincky
Berichten van Bincky
Onderwerpen van Bincky
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Re: Het begon jaar geleden...

Bericht door Bincky » wo 06 mei 2015 15:27

Hallo Hanny

bedankt voor je reactie. Wat een ellende die hoofdpijn en misselijkheid
. Ik heb vandaag thuistest gedaan en daar blijkt dat ik in de overgang zit.
Ik heb een mail gestuurd naar huisarts en hij zegt dat dat mijn klachten niet verklaard.
omdat ik nog geregeld o gesteld ben. Dan maandag neuroloog maar afwachten.

Groetjes B

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht