Moeite met lopen door naar hoofd

Hoofdpijn, wattenhoofd, licht in je hoofd e.d.
Alle spanningen en emoties die we in de overgang meemaken, helpen er een handje aan mee.
Lenie
Berichten van Lenie
Onderwerpen van Lenie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 67

Moeite met lopen door naar hoofd

Bericht door Lenie » wo 29 feb 2012 19:34

Hallo allemaal

Ik heb altijd een heel erg naar hoofd en voel mij zo erg slecht hierdoor en heb daardoor vrij vaak moeite met lopen, soms gaat het lopen een beetje moeilijk en soms heel erg moeilijk, dan weer een tijd dat het lopen goed gaat.
Het kan dagen beter gaan, dan heb ik dat maar een paar keer en dan opeens heb ik dagen dat ik vrij vaak moeite heb met lopen. Ik ben niet duizelig, dus daar komt het niet door.
Hebben jullie dit ook?

Groetjes
Lenie

Leentje
Berichten van Leentje
Onderwerpen van Leentje
Menopauzejaar: 2009
Leeftijd NU: 60

Re: Moeite met lopen door naar hoofd

Bericht door Leentje » wo 29 feb 2012 20:20

hej lenie

Heb jij nog steeds zo'n naar hoofd ?
En wat bedoel je met 'moeite met lopen'?
Ik heb soms ook moeite met lopen maar dat is meer het gevoel dat ik geen goed evenwicht heb...
Neem jij niks van medicijnen waardoor je zo een naar hoofd hebt ? Ikzelf ben daar heel gevoelig voor. Of iets in je voeding ?
Waar ik nu op uit gekomen ben is iets heel anders. k Weet niet of ik er op dit forum al over gehad heb.
Ik reageer grieperig ( met allerlei symptomen) op het ontkleuren van mijn haren.
Tijdens het ontkleuren en een aantal weken achteraf.Natuurlijk had ik die link eerst niet gelegd.Maar nu valt het op.Ik heb zelfs de dokter gister hier gehad omdat ik dacht dat k griep had. Morgen weet ik de uitslag van mijn bloed ( alhoewel dat misschien niet veel zal uitwijzen,de dokter weet ook niet welke producten er in de ontkleuring zitten..om dit te checken bedoel ik.)En ik moet naar de dermatoloog.Alhoewel ik niet reageer met huiduitslag of zo (alleen mijn ogen reageren tijdens de ontkleuring)
Ja, vreemd. Maar het kan...misschien moet jij ook in een heel andere richting denken om de oorzaak van je naar hoofd te vinden...alhoewel je waarschijnlijk al alle pistes bewandeld hebt....
Ik dacht dat ik de laatste tijd hormonale schommelingen had. ( door de stress ) Maar de oorzaak is blijkbaar mijn haarverf...nooit durf ik ze nog laten ontkleuren. Ben zelfs bang om ze laten verven met niet chemische verf. ( k ga ook eerst de uitslag afwachten van de allergietesten)
Genoeg over mijn eigen sores....dat lost bij jou niks op he?
Ik vind het zo erg voor je dat je je nog altijd niet goed voelt.Heb je het ook nog steeds zo warm ?
Ben benieuwd naar je antwoorden.
Groetjes Leentje

Jamilla
Berichten van Jamilla
Onderwerpen van Jamilla
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 58

Bericht door Jamilla » wo 29 feb 2012 20:34

Hoi,

Dat herken ik zeker wel. Het lijkt bij mij net of de coördinatie dan niet goed is. Misschien wel omdat dat hoofd zo'n grote invloed heeft dan.
Ik heb dit meestal zo rond de menstruatie.

Sterkte ermee!
Groetjes, Jamilla.

Lenie
Berichten van Lenie
Onderwerpen van Lenie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 67

Bericht door Lenie » do 01 mar 2012 19:46

Hallo Jamilla

Het lijkt inderdaad een beetje wat jij zegt, het is zo moeilijk om uit te leggen hoe het voelt. Ik ben in ieder geval blij dat je herkent.
Vanavond ging het lopen helemaal haast niet, zo erg heb ik het nog nooit gehad.
Ik had alleen gehoopt dat er meer dames waren die dit ook hadden (voor mij dan).

Leentje

Het gaat inderdaad nog steeds zo erg slecht, het gaat zelfs de laatste weken steeds slechter, dus het schiet maar niet op.
Die hitte heb ik ook nog steeds en de laatste weken ben ik ook erg zweterig en daar voel ik mij ook slechter door.
Het is een grote hel die overgang en duurt veel en veel te lang.
Ik snap maar niet waarom het slechter blijft gaan, je zou toch verwachten dat het nu onderhand eens beter zou gaan.
Ik neem geen medicijnen, alleen vitamines en het ligt niet aan mijn voeding, dat heb ik al uitgeprobeerd.

Vervelend dat je zo sterk reageert op het ontkleuren van je haren, maar je weet in ieder geval waardoor het komt dat je je slechter ging voelen, dus niet meer ontkleuren en je voelt je weer beter.
Jij reageert net als ik overal zo sterk op, dat heb ik sinds de overgang en dat is ook al zo erg.

Groetjes
Lenie

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht