Constant zo moe...en hoofdpijn

Hoofdpijn, wattenhoofd, licht in je hoofd e.d.
Alle spanningen en emoties die we in de overgang meemaken, helpen er een handje aan mee.
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112
Menopauzejaar: 2019
Leeftijd: 49

Constant zo moe...en hoofdpijn

Bericht door Pris112 »

Beste dames

Ja de laatste tijd post ik veel...ik ben zo moedeloos..ben bij ha geweest gynaecologisch onderzoek gehad.. was gelukkig goed maar de laatste tijd zo moe...en niet moe dat je er nog wel doorheen kunt functioneren maar echt dood moe...
m'n man heeft nu vakantie en ik loop als een zombie in huis...moe misselijk hoofdpijn heb nergens geen zin in...voel me dan ook nog eens schuldig...hij werkt hard heeft de ontspanning nodig en dan heb ik nergens zin in...het weer zit ook niet mee...maar ik ben bang dat ik iets heb waardoor ik zo moe ben....is toch niet normaal? Loop zelfs al met gedachten rond om er mee te stoppen ...wat heeft hij nog aan mij...altijd klachten en nergens geen zin in...depressief....wil niet weer naar arts ...ben er al 2x geweest in korte tijd...steeds weer het antwoord stress wordt er schijtziek van dat je niet serieus wordt genomen...sorry moest het even kwijt voor mij hoeft het zo niet meer....

Pris
Adriana1970
Berichten van Adriana1970
Onderwerpen van Adriana1970
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Re: Constant zo moe...en hoofdpijn

Bericht door Adriana1970 »

Hi Pris,

Hier ook een zwaar vermoeide… lig het liefst op mijn bed. Geen zin om iets te ondernemen. Sinds 2 weken last van mijn buik, misselijk, hoofdpijn en moe moe moe. Vorige week kreeg ik koorts, zaterdag ging het een dag goed en dacht ik dat het gewoon een griepje was, maar nu is de misselijkheid terug en weer helemaal leeg. Dat maakt me wel ongerust, dan denk ik dat ik wat ergs heb omdat ik geen energie heb. Of is het gewoon weer een nieuwe fase in die eeuwig durende overgang?? Dacht dat ik duizeligheid en het nachtzweten het ergste vond, maar misselijkheid is vreselijk!

Fijn om te weten dat er zoveel meer mensen zijn die hier ook doorheen gaan, maar wat verlang ik naar de dagen dat het weer stabiel wordt en dat je in ieder geval niet elke keer genekt wordt door al die klachten!

Hang in there!

Adriana
Ghiske
Berichten van Ghiske
Onderwerpen van Ghiske
Menopauzejaar:
Leeftijd: 62

Bericht door Ghiske »

Hallo lotgenootjes,

Hier is het momenteel een beetje onder controle .
Had constant hoofdpijn, droge branderige pijnlijke ogen,duizelig
Momenteel neem ik nu alprazolam 0,50 mg. Een 1/2 's morgens en een 1/2 's avonds.
Het is natuurlijk niet heel over maar veel verdraagzamer!
Wilde dit jullie even laten weten !
Was nooit een voorstander om zoiets te nemen maar na 12 j aanmodderen ben ik het echt beu!

Groetjes,
Ghiske!
Bobje123B
Berichten van Bobje123B
Onderwerpen van Bobje123B
Menopauzejaar: Eeierstokken verwijderd
Leeftijd: 63

Bericht door Bobje123B »

Hoi ghiske

Hier is het ook niet geweldig nog..
Zelf neem ik oxazepam 0.5 mg. 2 tot 3x per week. Het helpt me dan net even.
Overal tegenop zien, huilbuien....etc.

Sterkte, ik herken het :roll:

Groetjes bobje
Jackievos
Berichten van Jackievos
Onderwerpen van Jackievos
Menopauzejaar: 2013
Leeftijd: 59

Bericht door Jackievos »

Hoi dames,

zeg maar rustig gek word je ervan!
Ik ben nu bijna 8 jaar in de post en iedere dag wel iets, nu misselijk s morgens en erge druk op mijn hoofden erg veel hitte in mijn lijf, ik begin niet aan oxazepam en dergelijke, ooit gehad maar blij dat ik daar af ben, dus moet het nemen zoals het is.

Sterkte dames.
Groetjes Jacqie
Ankie01
Berichten van Ankie01
Onderwerpen van Ankie01
Menopauzejaar:
Leeftijd: 50

Bericht door Ankie01 »

Hallo Pris

Ik lees hier af en toe nog eens mee en mijn oog viel op jouw berichtje.

Hier is het nét hetzelfde wat je beschrijft : moe moe en nog eens moe.
Mijn gezin vindt het soms ook niet fijn, ik wil nergens heen en zit het liefst thuis in mijn zetel.

Uitstapjes doen wil ik helaas niet, mijn 2 puber dochters willen graag shoppen of lekker naar een stad.
Ik zie dat niet meer zitten, ik word gek van shoppen en kan soms geen mensen verdragen rond me heen.

Kortom, ik herken heel veel wat je beschrijft, ik voel me net zo brak en moe.

Sterkte!
Groetjes, Ankie
Bobje123B
Berichten van Bobje123B

Bericht door Bobje123B »

Hoi Allemaal

Ik herken het ...nergens zin!
Sinds deze week heb ik migraine...nooit geweten dat het zo erge koppijn kan hebben. Tot spugen toe! De huisarts gaf tabletten en rustig aan doen, gewoon eng! Gelijk van het padje af! Altijd wat.
Ik hoop dat het met enkele dagen beter gaat! Pfff

Bobje
Laila
Berichten van Laila
Onderwerpen van Laila
Menopauzejaar: 2008
Leeftijd: 66

Bericht door Laila »

Hoi Bobje,

Wat naar van die migraine, hopelijk helpen die tabletten van de dokter. En inderdaad, altijd wat en zo ineens weer wat nieuws erbij, heel vervelend!
Ik wens je heel veel beterschap!

Groetjes, Laila
Bobje123B
Berichten van Bobje123B

Bericht door Bobje123B »

Hoi meiden

Migraine heeft er bij mij ingehakt, daardoor angst, met overgeven van de hoofdpijn. wist niet wat me overkwam. Kan het niet loslaten ...hoe gek is dat? Ben ik wel normaal? Nu, na 4 dagen, geen overgeven meer, maar de rat nog wel...hoe gek? Herkenbaar dat het zo heftig kan zijn?

Bobje
Plaats reactie