Duizelig, misselijk, hitte

Onderwerpen die te maken hebben met duizeligheid, draaiduizelingen, licht in het hoofd, gevoel van dronken zijn, oorsuizen of wankel op je benen staan
Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista
Menopauzejaar: 2006
Leeftijd NU: 60

Duizelig, misselijk, hitte

Bericht door Krista » di 10 jun 2003 21:11

hoi Allemaal.

Ik heb heel veel op deze site gelezen en ik heb er best heel veel aan.
Maar nu heb ik ook effe een vraagje. Voor mijn menstruatie heb ik veel last van hartkloppingen en nachtzweten. Nu ik ongesteld geworden ben heb ik het gevoel of ik de griep krijg.

Zere benen duizelig misselijk buikpijn en nergens zin in. Ik moet over 3 dagen op vakantie en vraag me nu af zijn er meer mensen die dit herkennen, of krijg ik echt de griep (ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje tegenop zie om 2 weken van huis te gaan dat durfde ik in het verleden niet).

groetjes Christa

Ps. Ik ben 44

Trina
Berichten van Trina
Onderwerpen van Trina
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 71

Re: Duizelig, misselijk, hitte

Bericht door Trina » wo 11 jun 2003 11:46

Christa,

Lichaam en geest zijn 'één!
Als ik lees dat je schrijft" Ik MOET op vakantie en daarna ook zegt dat je er tegenop ziet, komt bij mij de herkenning.

Je kunt je lichamelijk ziek voelen als je geest iets niet wil, je lichaam reageert hierop.

Natuurlijk kun je best wat grieperig zijn, maar als je zin had in deze vakantie, zou je hier waarschijnlijk niet zo mee bezig zijn. Overweeg en schrijf je positieve en negatieve gevoelens over deze vakantie eens op.
Waar zie je tegen op, de vakantie, de reis, de rompslomp van te voren enz. Wat lijkt je wel leuk aan deze vakantie, even weg van alles, even rust enz. Waarom heb je geen zin in de vakantie.

Ik herken het heel goed hoor, de weerstand om weg te moeten.

Trina

Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista

Bericht door Krista » di 25 nov 2003 16:16

Hoi allemaal,

vaak denk ik bij alles wat ik voel ojee mijn hart longen hersenen of weet ik veel wat begeven het, nooit denk ik dat zal wel bij de overgang horen.

Ik kan vaak niet op woorden komen en ben bijna altijd duizelig en misselijk (dus ook vaak bang). Zo nu en dan denk ik dat ik gewoon gauw dood ga.

Zijn er mensen die dit ook zo ervaren en mij misschien kunnen overtuigen dat het echt de overgang is. Ik ben 44 en toch nog wel vrij regelmatig ongesteld alleen heel anders dan voorheen ook heb ik het vaak heel erg warm. Misschien moet ik mijn levenspatroon eens veranderen niet meer piekeren minder roken en minder drinken.

groetjes Christa

Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista

Bericht door Krista » di 27 jan 2004 16:02

Hallo

Graag zou ik van jullie horen of mijn klachten met de overgang te maken hebben. Ik heb vaak last van misselijkheid en hitte aanvallen, ook denk ik soms dat mijn hart het begeeft omdat ik vaak last heb van druk op de borst, en wat ik noem een riedel hart. of dat ik een hersenbloeding krijg zo raar in je hoofd en zo onwerkelijk. Ook heb ik het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden maar dat denk ik dus al 4 maanden. Al met al maakt het mij vreselijk nerveus, en kost het mij moeite om de dingen te doen die ik voorheen altijd moeiteloos deed. Is dit nu de overgang, of werkt mijn antidepressivum niet meer.

Alvast hartstikke bedankt,

groetjes Christa

Sandra3
Berichten van Sandra3
Onderwerpen van Sandra3
Menopauzejaar:

Bericht door Sandra3 » di 27 jan 2004 16:05

Hoi Christa,

De klachten die je beschrijft horen, voor zover ik weet , allemaal bij de overgang.
Als je hier wat meer leest zul je zien dat een flink aantal andere vrouwen hetzelfde ervaren als jij.

Succes en sterkte,

Sandra

Paulien
Berichten van Paulien
Onderwerpen van Paulien
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 63

Bericht door Paulien » wo 28 jan 2004 11:24

Hoi Christa,

Al die klachten die je noemt herken ik. En ik ben soms ook bang voor hersenbloedingen of een hartaanval. Dat riedelhart, zoals je dat noemt, bedoel je daar die rare trillingen mee? Alsof je hart trilt en een benauwd gevoel en zwart voor je ogen erbij? Daar ben ik benieuwd naar.

Paulien

InekeBB
Berichten van InekeBB
Onderwerpen van InekeBB
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 61

Bericht door InekeBB » wo 28 jan 2004 15:05

Hallo Christa,

Ook ik herken alle dingen die je hier beschrijft en bij mij zijn het allemaal klachten die bij de overgang horen.

Wel heb ik mij, om eventuele andere kwalen uit te sluiten, helemaal laten onderzoeken. Bloed prikken, hartfilmpje laten maken. Alles was goed en ik kon me daarna met een gerust (bonkend) hart scharen in het leger der overgangsters.

Als je op de site meer verhalen van de "ervaringsdeskundigen" leest, dan zul je ongetwijfeld een heleboel herkennen.

De klachten worden er niet minder om, maar het is wel een hele geruststelling om te weten dat je niet een of andere enge ziekte hebt. En nog belangrijker is: Je bent niet de enige!!!!

Sterkte ermee.

Groetjes,
Ineke

Minou
Berichten van Minou
Onderwerpen van Minou
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 66

Bericht door Minou » do 29 jan 2004 00:22

Hallo Christa,

In mijn geval horen al deze verschijnselen bij de overgang, ook ik dacht vaak dat mijn laatste uurtje had geslagen, lag er soms gewoon op te wachten. Heb heel veel last van hartkloppingen, is nu gelukkig na anderhalf jaar iets minder geworden, en had het daarbij ook heel benauwd.
Ook dat rare gevoel in het hoofd herken ik, en ik ben heel eerlijk, al weet ik dat het allemaal door de overgang komt, zo af en toe word ik toch bang.....ach ja het zal wel een keer overgaan......ja toch.

groetjes van Minou

Caro51
Berichten van Caro51
Onderwerpen van Caro51
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 67

Bericht door Caro51 » do 29 jan 2004 12:08

Hallo Minou

Je spreekt van dat rare gevoel in je hoofd! wil je daar eens meer over zeggen!
Want met periodes heb ik ook een raar gevoel in mijn hoofd; het lijkt wel op eens soort druk en verschuift van bovenop naar achter het hoofd, en dan ben ik ook een beetje verward en concentratie gaat dan moeilijker.
Heb dit al aan mijn arts gezegd maar zij zit met een ? en heeft daar geen antwoord op!

Caro

Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista

Bericht door Krista » do 29 jan 2004 13:30

Hoi Paulien,

Met een riedel hart bedoel ik dat het net lijkt of mijn hart fladdert in mijn lijf soms met benauwdheid erbij of een raar hoofd. ook heb ik het idee dat hij soms een slag mist. sorry maar beter kan ik het niet uitleggen

groetjes Christa

Minou
Berichten van Minou
Onderwerpen van Minou
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 66

Bericht door Minou » vr 30 jan 2004 00:17

Hallo Caro,

Ja dat rare gevoel in mijn hoofd is moeilijk te omschrijven, en is inderdaad met periodes. Het is ook een soort van druk, ik heb ook heel vaak last van hoofdpijn, iets wat ik vroeger nooit last van had.
Sinds enkele maanden heb ik last van een pijnlijke nek, die soms op slot slaat, moet dan even met mijn hoofd bewegen, ook knakt het vaker in mijn nek.

Ook mijn concentratie vermogen is verminderd, dat bemerk ik vooral ik mijn hobby, ik werk heel graag met PSP en maak achtergronden voor e-mails......maar er zijn periodes dan wil ik ergens aan beginnen, maar na vijf minuten.......krijg ik niks meer voor elkaar, dan lukt het gewoon niet.....dus stop ik er maar weer mee.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

groetjes van Minou

Caro51
Berichten van Caro51
Onderwerpen van Caro51
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 67

Bericht door Caro51 » vr 30 jan 2004 11:52

Hallo Minou

Fijn om van gedachten te wisselen over een probleem!
Natuurlijk ervaart ieder mens op eigen manier bepaalde klachten!
Bovenrug en nekklachten en hoofdpijn tot migraine komen meer voor dan vroeger, migraine trad vroeger gewoonlijk op als ik mij goed had gedaan aan chocolade!
Wat de concentratie betreft, is het ook zo als bij jouw, ik loop dan precies met mijn hoofd in de wolken of dronken gevoel (zonder een druppel alcohol) en hou me dan ook bezig met heel oppervlakkige zaken!
De eerste twee jaren van de overgang had ik alleen last van nachtzweten, opvliegers en stemmingsverandering, maar de laatste maand komen er nog bij;opgejaagd, gespannen zenuwen in armen en benen en hoofd ( soms ondraaglijk)
Toch heb ik een relax en gelukkig leven en zijn de kinderen het huis uit!

Groetjes en het allerbeste
Caro

Paulien
Berichten van Paulien
Onderwerpen van Paulien
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 63

Bericht door Paulien » za 31 jan 2004 18:44

Hallo Christa en andere dames,

Ja, dat bedoel ik dus ook, net alsof je hart fladdert! Het kan soms heel hevig en doodeng zijn. Ik krijg er een gevoel bij dat ik flauw ga vallen. Ik had het eens een hele avond en wilde bijna de 112-lijn bellen, want ik woon alleen en dacht al dat ze me later dood in huis zouden vinden. Rare gevoelens in mijn hoofd heb ik ook al vaker op het forum gezet, en er zijn nogal wat vrouwen die dit hebben, bleek uit de reacties.
Ik vind dat de overgang rare verschijnselen in petto heeft, en dat je er nooit echt aan went. En elke dag is het wat anders.
Ik wens jullie allemaal sterkte!!!

Paulien

Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista

Bericht door Krista » di 17 aug 2004 19:50

Hoi dames

Nou ik had jullie geschreven over mijn bezoekje aan de dokter. Vandaag dacht ik nou kom op je mankeert niks dus niet zeuren. Nou ik heb nog nooit zo'n vreselijke dag meegemaakt. Mijn vriendin kwam en we zijn samen ff de stad in geweest.
Normaal vind ik dat heerlijk lekker helemaal nergens aan denken maar vandaag ging het echt helemaal niet.
Ik zweette als een otter en was kots misselijk. we zijn iets gaan drinken op een terrasje en ik moest daar echt weg ik dacht dat ik flauw zou vallen en ook de herrie aan mijn kop kon ik niet verdragen. normaal drinken we voor het eten een paar wijntjes nu dus ook maar het leek wel of ik 3 flessen op had in plaats van 3 glazen.
Nou volgens mijn vriendin komt het er nu allemaal uit de spanning van de laatste dagen.

Christa

InekeBB
Berichten van InekeBB
Onderwerpen van InekeBB
Menopauzejaar:

Bericht door InekeBB » wo 18 aug 2004 11:48

Nou Christa,

Voor mij is dit reuze herkenbaar hoor. Het hoort ook allemaal bij mijn overgang. :roll:

Groetjes,
Ineke

Wendy
Berichten van Wendy
Onderwerpen van Wendy
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 68

Bericht door Wendy » wo 18 aug 2004 16:10

Hoi Christa

Ik heb dit ook bij tijd en wijlen.
Echt hormonale schommel periodes noem ik het.
Soms is het zo dat als ik me akelig voel en dan wat ga doen.
Het gevoel van akelig zijn minder wordt.

Maar als de weerzin om dingen te doen erg groot is laat ik het wel om iets te gaan doen, anders wordt ik nog beroerder met het gevolg dat ik gelijk naar huis ga en in mijn bedje kruip.

Wendy

Saranna
Berichten van Saranna
Onderwerpen van Saranna
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Bericht door Saranna » do 19 aug 2004 10:13

Hallo Wendy

Het lijkt allemaal ontzettend op een paniekaanval en die ken ik ook!!
Je verliest als het ware het contact met de realiteit en het is net alsof er een grote bedreiging is waar je voor weg moet vluchten!

Saranna

Wendy
Berichten van Wendy
Onderwerpen van Wendy
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 68

Bericht door Wendy » do 19 aug 2004 15:31

Saranna schreef:
do 19 aug 2004 10:13
Het lijkt allemaal ontzettend op een paniekaanval
Nee Saranna .... het is bij mij geen paniekaanval.
Het is het gevoel van weerzin dat de dreiging is. Al het moeten.
Alles is nu te veel geworden. Rust willen. Het alleen willen zijn.
Het algehele "Ik voel mij rot" gevoel. Het pijnsignaal van mijn geestelijke gezondheid om mijzelf de kans te geven om de hormoonschommelingen op te vangen en daar luister ik dus naar.

Wendy

Lida
Berichten van Lida
Onderwerpen van Lida
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 62

Bericht door Lida » di 26 okt 2004 21:03

Beste dames,

Ook ik heb wisselende stemmingen en weet mezelf soms geen raad het voelt alsof je een ander bent. Ben nu 47 en al vanaf mn 40e bezig met onregelmatige menstruatie.
Sinds vorige maand ben ik nog niet ongesteld geweest en sindsdien heb ik vreselijke last van mn gewrichten dan vooral van mn benen alsof je kramp krijgt.
Wij zijn ook bezig ons huis te verkopen en hebben sinds 3 weken al een ander huis op onze naam staan. De verkoop van dit huis wil niet zo vlotten dus ik dacht dat het daardoor kwam maar nu las ik die berichtjes over wisselende stemmingen en weet nu dat het door de hormonen komt.

Ook heb ik af en toe duizelingen maar kan daar goed mee omgaan omdat ik geleerd heb buikademhaling te doen als ik gespannen ben.

groetjes Lida

Boudiena
Berichten van Boudiena
Onderwerpen van Boudiena
Menopauzejaar:

Bericht door Boudiena » zo 31 okt 2004 14:52

Hoi hoi,

Ik heb ook het zelfde en dat is best wel moeilijk te snappen waarom dat zo ineens gebeurd je gaat lekker weg en dan ineens boem moet je weer naar buiten rennen want dan gaat het weer niet.
De slapeloze nachten zijn bij mij het ergste vaak zit ik om 3 uur in een heet bad en dan wil het nog wel eens lukken om in slaap te komen.
De wisselende stemmingen zijn hopeloos he het ene moment ben je vrolijk en dan ineens zit je weer in een dip. Gister had ik een heerlijke dag en kon de hele wereld aan en vandaag is het weer helemaal mis zit weer in een dip en heb dan ook nergens zin in alles doet me zeer .de laatste dagen heb ik het vaak in mijn nek het is best vervelend zeg ook wel eens tegen mijn man ik word niet oud want voel me zo vervelend en je kan het niet meer kwijt want voor een andere word je een zeurpiet .

Zo ben ik ook zo erg veranderd in mijn gedachten gang . Ik heb op het moment dat ik iedereen wantrouw en denk dat ik alles fout doe en mijn kinderen niet van me houden word er gek van Nu moet ik zeggen dat ik voor de tweede keer getrouwd ben en wij al 15 jaar bij elkaar zijn.
Mijn man had 2 kinderen en ik 3. Ik heb ze allemaal groot gebracht en ze wonen allemaal op hun eigen.

Maar het gekke is ik krijg het er nu moeilijk mee en zie ineens dat we niet een gezin zijn maar altijd gescheiden blijven en vind dat heel erg Voel me soms zo alleen en zei gisteren nog tegen mijn man: ik voel nu pas dat het jou kinderen zijn en mijn kinderen en heb het daar erg moeilijk mee. We waren altijd een gezin dacht ik en snap niet hoe die gevoelens nu ineens zo een draai nemen.
En zo zijn er zoveel dingen die je geen raad mee weet eigenlijk omdat er zoveel gebeurd maar weet nooit zeker of het nou de overgang is of iets anders.
Zijn er nog meer mensen die dat herkennen als je dus voor de tweede keer getrouwd bent en altijd zijn kinderen als jou kinderen gezien heb en dat dat nu ineens anders is.

groetjes boudiena

Baloe
Berichten van Baloe
Onderwerpen van Baloe
Menopauzejaar:

Bericht door Baloe » wo 21 sep 2005 21:09

Beste dames,

Ook ik voel me dagelijks heel erg rot en dat uit zich ook in het bijna niets meer durven. Ik voel me de hele dag door erg duizelig en dat verergert een paar keer per dag. Heel vervelend. Vanmiddag nog in de supermarkt... Van het een op het andere moment heel erg duizelig en heel erg trillen...
k kan me helemaal voorstellen dat je je radeloos voelt en dat je inderdaad ook bijna niets anders kunt dan er constant aan denken. Het is er immers de hele dag door.

Mijn duizeligheid is geen draaiduizeligheid, maar een heel naar licht gevoel in mijn hoofd. Zodra het ineens verergert voel ik me ook heel wankel op mijn benen... heb dan het gevoel flauw te vallen. Er zijn al heel veel verschillende onderzoeken geweest naar het een en ander en dat heeft niets aan het licht gebracht.
Even voelde ik me aanmerkelijk beter... de duizeligheid nam af en ik had zelfs zo nu en dan het gevoel bergen te kunnen verzetten... Totdat mijn menstruatie zich aandiende! Afgelopen vrijdag en zaterdag voelde ik me weer een stuk minder en ja hoor: zondag werd ik ongesteld... sindsdien is het weer helemaal mis.

Groetjes,
Ellen

Coby47
Berichten van Coby47
Onderwerpen van Coby47
Menopauzejaar:

Bericht door Coby47 » do 22 sep 2005 13:07

Hi Ellen,

ik herken dit inderdaad, voor je menstruatie je zo naar voelen. Ik heb zelf ook dat lichte gevoel in m'n hoofd en die wankele benen. In de week voor de menstruatie neemt het toe, ook vaak overgaand in zware hoofdpijn, en na die tijd wordt het weer minder. Verdwijnen doet het bijna nooit jammer genoeg!

Ooit zal het toch wel overgaan? Wens je in ieder geval sterkte ermee!

groetjes, Coby

Baloe
Berichten van Baloe
Onderwerpen van Baloe
Menopauzejaar:

Bericht door Baloe » do 22 sep 2005 13:44

Heej Coby,

Dank voor je reactie! Wat kan het toch een lekker gevoel geven als je merkt dat andere vrouwen dit herkennen. Begrijp me niet verkeerd: dit gun ik helemaal niemand hoor... Maar herkenning doet gewoon goed. Ik voel me dan even niet zo alleen.

De zware hoofdpijn die je noemt heb ik zondag, toen de menstruatie aan het doorkomen was, inderdaad ook gehad. Ik hoop dat ik me na de menstruatie weer wat beter ga voelen... de menstruatie duurt nu alweer 5 dagen en is behoorlijk heftig. Ik heb helemaal nergens zin in... ik ben helemaal en totaal futloos...

Ik denk inderdaad ook wel dat het ooit over zal gaan hoor... :)
Ook voor jou en alle andere dames veel sterkte met alle probleempjes die de overgang met zich mee brengt!

Groetjes, Ellen

Kellie
Berichten van Kellie
Onderwerpen van Kellie
Menopauzejaar: 2005
Leeftijd NU: 65

Bericht door Kellie » vr 30 sep 2005 14:20

Hoi Christa

Nu wat jij hebt dat heb ik ook, je lijkt mij wel ik had ook iedere maand 't gevoel dat ik zweefde op mijn benen vlak voor de menstruatie dus.
Nu menstrueer ik inmiddels anderhalf jaar niet meer maar dat gevoel in mij benen is nu weg (gelukkig pfff)
Maar de duizeligheid is nog steeds aanwezig, was 42 toen ik 't kreeg ben nu 51.

Ook ik ben er door beperkt om weg te gaan, en kunnen ze wel zeggen dat 't tussen je oren zit (nu wens 't niemand toe wat vreselijk).

En de mannen maar makkelijk kletsen hebben zelf nergens last van. Ik ging mij daar door ook nog schuldig voelen, van wat andere vrouwen tegen mij zeggen, kom op schouders er onder, en gewoon door gaan.
Nou denk je dat ik dat ook niet graag zou willen, ik denk alle dames toch
wens je veel beterschap toe.

groetjes Kellie

Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista

Bericht door Krista » wo 15 mar 2006 14:48

Hallo allemaal.

Het ging met mij best heel goed. Ik had geen last meer van stemmingen en ben gewoon weer mijn vrolijke zelf.(volgens man lief).
Nu had ik vorige week eigenlijk ongesteld moeten worden en nu voel ik me dus echt beroerd.
Ik ben misselijk, draaierig, zweterig, last van een brandende tong.
Heb geen trek meer en zelf mijn sigaretten smaken me niet (het voelt of ik een pakje opgegeten heb) . Zijn er dames die dit herkennen? Ik was juist zo blij dat het weer wat beter ging. Graag hoor ik van jullie.

gr. Christa

Gaia
Berichten van Gaia
Onderwerpen van Gaia
Menopauzejaar: 2015
Leeftijd NU: 58

Bericht door Gaia » do 16 mar 2006 12:52

Hallo Christa,

Hier zit nog iemand, die zich een tijd een stuk beter voelde, weliswaar nog niet echt de "oude", maar ik kon gelukkig weer wat plezier af en toe hebben.
Nee, en gek genoeg moet ik nog helemaal niet ongesteld worden, dus geen pms dit keer. Wel merk ik, dat het rondom die tijd wel weer wat verergert.
Er hoeft maar iets heel onbenulligs gebeuren en ik voel mezelf terugglijden.
Een jaar geleden belandde ik echt in de diepe put, vandaar dat ik ook ervaren heb, zoals jij, dat je er echt weer uitkomt, en vaak sneller dan de eerste keer.
Misschien kan ik je hier iets mee troosten, en met de geruststellende arm om je schouder...
We komen er wel meid...met vallen en opstaan weliswaar, maar het gaat ons ook lukken!

Groetjes van Gaia

Philie
Berichten van Philie
Onderwerpen van Philie
Menopauzejaar:

Bericht door Philie » ma 10 apr 2006 15:47

Hallo Christa,

Ik heb ook van die periode dat ik weer toppie ben. En dan komt er weer een nieuwe kwaal. Moet ik weer opzoeken of dit weer een overgangsverschijnsel is. Dat blijkt dan inderdaad weer zo te zijn en dan sukkel ik er maar weer doorheen. Ben al een jaar of 8 bezig. En gelukkig zijn er ook goede periodes anders hield ik het helemaal niet vol.

Philie

Jacqueline48
Berichten van Jacqueline48
Onderwerpen van Jacqueline48
Menopauzejaar: 2004

Bericht door Jacqueline48 » wo 12 apr 2006 17:05

Hallo dames,

Ook ik herken dit zeker, en ik al ben al twee jaar in de post! Het blijft vallen en opstaan soms. Maar ik laat me niet klein krijgen. En gaandeweg wordt het wel beter!

Ook ben ik van mening dat het verzetten van de klok hier grote invloed op heeft. Mijn hele bioritme raakt er door van slag. Hebben jullie dat nu ook? Ik voel me de hele dag slaperig. En koffie helpt niet!

Hartelijke groeten,
Jacqueline

Cathy
Berichten van Cathy
Onderwerpen van Cathy
Menopauzejaar:

Bericht door Cathy » vr 14 apr 2006 10:35

Hallo Christa,

Ik herken heel goed wat jij schrijft. Er zijn soms echt goede tijden en dan ineens is het weer helemaal mis. Inderdaad weer duizelig, onzeker, niet prettig voelen, er slecht uitzien. Het is super vervelend. Gisteren was ik in de supermarkt en ineens heb ik weer het gevoel, dat ik onderuit ga. Ik hou me stevig vast aan de boodschappenkar, een paar keer diep ademen en dan gaat het wel weer. Maar het maakt me heel onzeker. Het komt zo maar ineens. Het kan weken duren voor het weer over is en ik meer toch weer goed voel. Stiekem denk ik dan, zou het voorbij zijn? Maar helaas, niet dus. Het is echt niet leuk, dat onze hormonen ons zo plagen. Ik zie er zo naar uit, dat het eens een keer echt over is. Maar dat duurt lang. Ik ben wel heel blij met de steun, die we elkaar hier kunnen geven. Je voelt je dan niet zo alleen en de herkenning geeft ook wat rust. Eens houd het op. Allemaal heel veel sterkte gewenst.

Groetjes,
Cathy-02

Krista
Berichten van Krista
Onderwerpen van Krista

Bericht door Krista » di 08 aug 2006 11:56

Dag allemaal,

Zijn er meer dames die net zoals ik vaak last hebben van een grieperig gevoel zo vlak voor de menstruatie? Ik sla de menstruatie wel eens maanden over en dan heb ik geen last. Nu ben ik weer ongesteld geworden vorige maand en heb nu (voor dat ik ongesteld moet worden) last van de volgende klachten. Misselijk, lage rugpijn, oorpijn, zweten, lichte keelpijn GEEN koorts zere benen enz. Ook heb ik helemaal nergens zin in en trek in.
Word er wel een beetje moedeloos van want het is toch vreselijk dat je je constant zo beroerd kan voelen. Hoop dan ook op enige reactie.

Alvast hartelijk bedankt.
gr. Christa

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht