Naar gevoel in mijn hoofd.

Onderwerpen die te maken hebben met duizeligheid, draaiduizelingen, licht in het hoofd, gevoel van dronken zijn, oorsuizen of wankel op je benen staan
Geradina
Berichten van Geradina
Onderwerpen van Geradina
Menopauzejaar: 1998
Leeftijd NU: 70

Naar gevoel in mijn hoofd.

Bericht door Geradina » di 07 mar 2017 21:29

Hallo dames

Ik heb al weken last van een naar gevoel in mijn hoofd. Net of er aan mijn haar getrokken wordt.
Daarbij ben ik heel erg moe. Ik ben al heel lang in de overgang al bijna 11 jaar. het is net of alle klachten weer terug komen. Ik heb opvliegers weer heel vaak wanneer zou dit eens stoppen.
Wie van jullie heeft hier ook last van.

Groet, Rita

Palma
Berichten van Palma
Onderwerpen van Palma
Menopauzejaar: 2003
Leeftijd NU: 71

Re: Naar gevoel in mijn hoofd

Bericht door Palma » wo 08 mar 2017 10:03

Hallo Rita,

ik zie dat we leeftijdsgenoten zijn, ik voel met je mee. Ook ik heb al jaren een naar gevoel in mijn hoofd vooral 's morgens. De laatste tijd heb ik weer erg last van een drukkend gevoel in mijn borst en benauwd. Ook overslagen. Ik heb de klachten 7 jaar geleden gekregen toen ik 6 jaar post menopauze was. Daarvoor viel het erg mee.

Ik wens je sterkte en het geeft me steun dat jij op deze leeftijd ook nog last hebt. Heb al verschillende onderzoeken gehad maar ben gezond zegt de dokter. Dan gooien ze het op stress.
Ik wens je veel kracht en ik hoop dat je nog eens reageert het heeft me steun gegeven.

Groet Palma.

Geradina
Berichten van Geradina
Onderwerpen van Geradina
Menopauzejaar: 1998
Leeftijd NU: 70

Re: Naar gevoel in mijn hoofd

Bericht door Geradina » wo 08 mar 2017 12:11

Dank je wel voor de reactie ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Rita

Sunny
Berichten van Sunny
Onderwerpen van Sunny
Menopauzejaar: 2007
Leeftijd NU: 65

Re: Naar gevoel in mijn hoofd.

Bericht door Sunny » wo 15 mar 2017 16:18

Hallo Lotgenoten,

Ook ik heb steeds een naar en weeïg gevoel in mijn hoofd...het is net of alles om mij heen begint te draaien!
Ben 62 jaar, en heb nog steeds verschillende overgangsklachten :(
In de ochtend ben ik ook heel moe, in de loop van de dag trekt dat wel weg....en vaak heb ik ook nergens zin in,
maar ga toch mijn werk doen (ben huisvrouw) anders stapelt het maar op, en daar zit ik ook niet op te wachten!

Ik leef met jullie mee, en wens jullie allen heel veel sterkte.

Groet, Sonja

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht