Duizelig en misselijk

Onderwerpen die te maken hebben met duizeligheid, draaiduizelingen, licht in het hoofd, gevoel van dronken zijn, oorsuizen of wankel op je benen staan
Carevie
Berichten van Carevie
Onderwerpen van Carevie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 59

Duizelig en misselijk

Bericht door Carevie » wo 30 mar 2011 18:30

Hallo,

Ik zit in de overgang sinds een jaar.
Sinds een tijdje heb ik last van duizeligheid met zweetaanvallen en misselijk, deze aanvallen heb ik nu een paar keer gehad en natuurlijk op momenten dat ik het niet wil.
Gaan we gezellig uit eten voel ik op een gegeven moment de duizeligheid opkomen en dan ben ik echt heel licht in mijn hoofd, begin te zweten en wordt misselijk en beroerd, daar gaat mijn gezellige avond.
Zijn er dames die dit herkennen?

Hellie

Jean
Berichten van Jean
Onderwerpen van Jean
Menopauzejaar:

Re: Duizelig en misselijk

Bericht door Jean » do 31 mar 2011 08:42

Hallo Hellie,

Heel herkenbaar voor mij en heel vervelend. Zo is er nog niks aan de hand en zo voel ik het mijn lichaam inkruipen. Veel sterkte ermee.

Gr.Jean.

Kattie
Berichten van Kattie
Onderwerpen van Kattie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 60

Bericht door Kattie » do 31 mar 2011 10:53

Hallo Hellie,

Ik schreef het net al in de topic van Jean over die duizeligheid en misselijkheid.

Je evenwichtsorgaan zit vlak achter de gehoorgang en als dit even uit balans raakt kun je daarvan duizelig en misselijk worden.
Jaren geleden heb ik het een keer zo erg gehad dat ik niet meer rechtop kon blijven zitten, laat staan lopen.
Ik heb toen ook veel gebraakt, maar ik wist dat het met mijn gehoor te maken had want daar zaten toen nog buisjes in vanwege de vele oorontstekingen, deze buisjes zorgen ervoor dat het vocht achter het trommelvlies weg kon lopen.

Sterkte ermee!!!

Groetjes,
Maria

Carevie
Berichten van Carevie
Onderwerpen van Carevie
Menopauzejaar:

Bericht door Carevie » do 31 mar 2011 12:16

Hallo

Bedankt voor jullie reactie, heb maandag een afspraak bij de dokter en zal zeker vragen of het te maken kan hebben met gehoorgang.

Hellie

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht