Rare opvlieger?

Warmteopwelling, nachtzweten, hitteaanvallen, vapeurs.
Opvliegers zijn er in soorten en maten
Lenie
Berichten van Lenie
Onderwerpen van Lenie
Menopauzejaar:
Leeftijd: 68

Rare opvlieger?

Bericht door Lenie »

Hallo allemaal

Gisteravond voelde ik me opeens heel erg moe worden en voelde me erg vreemd en niet lekker.
Even later kreeg ik het warm. Na ongeveer een half uur ging het beter. Nog een beetje moe, niet meer warm, maar had wel een erg naar hoofd. Dat bleef de rest van de avond.
Ik heb wel altijd dat ik me minder voel met een opvlieger, maar dit heb ik nog nooit gehad.
Was dit nu ook een soort opvlieger? Ik voelde me echt heel erg naar en raar en zo ontzettend moe.

Groetjes
Lenie

Astrid-50
Berichten van Astrid-50
Onderwerpen van Astrid-50
Menopauzejaar:
Leeftijd: 64

Re: Rare opvlieger?

Bericht door Astrid-50 »

hoi Lenie.

Hoe voelde je je precies? Ik heb ook wel eens dat ik me vreemd voel in mijn hoofd, meer het gevoel dat ik er even niet meer bij ben, dat ik alles droom.
Ik word daar nerveus van. Vaak is dat als ik lang een opvlieger heb.

groeten Astrid-50

Lenie
Berichten van Lenie
Onderwerpen van Lenie
Menopauzejaar:
Leeftijd: 68

Re: Rare opvlieger?

Bericht door Lenie »

Hoi Astrid

Ik kan niet uitleggen hoe ik me voelde. Ik weet alleen wel dat het heel erg naar was. Het is zo moeilijk te omschrijven. Ik vond het vooral zo vreemd dat ik opeens heel erg moe werd en dat dat later weer veel minder was. Gelukkig heb ik het daarna niet meer gehad en hoop maar dat het niet meer terugkomt.
Verder heb ik dat ik me altijd naar en vreemd voel in mijn hoofd, dus zoiets als laatst maakt het nog akeliger.

Groetjes
Lenie

Dit onderwerp is 14 jaar en 1 maand oud. Er kan niet meer op gereageerd worden.
Maak en nieuw onderwerp aan, of reageer in een ander soortgelijk onderwep
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht