Rood warm hoofd

Warmteopwelling, nachtzweten, hitteaanvallen, vapeurs.
Opvliegers zijn er in soorten en maten
Danie1012
Berichten van Danie1012
Onderwerpen van Danie1012
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Rood warm hoofd

Bericht door Danie1012 » ma 21 nov 2016 15:20

Hallo,

Ik heb voor mij weer nieuw iets wat ik denken dat Door de overgang komt. Ik heb regelmatig op een dag warme rode wangen. Krijg steeds te horen jee wat heb je een kleuren. Dat kan als ik gewoon met iemand zit te praten of zo. Het zijn geen opvliegen. Of ze zeggen je hebt valse kleuren. Ik word daar erg zenuwachtig van en denken dat iedereen daar nu op gaat Letten. Ikzelf dus ook. Heel vervelend. Kennen meerdere mensen dit verschijnsel? Alvast bedankt.

Danielle

VeraGroot
Berichten van VeraGroot
Onderwerpen van VeraGroot
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Re: Rood warm hoofd

Bericht door VeraGroot » ma 21 nov 2016 15:49

Hallo Danielle,

Jaja, ik ken dat, dat heb ik ook heel dikwijls. Nerveus of onzeker van worden? Nee echt niet, op dat idee kom ik niet eens.
Ik heb wel eens geantwoord als iemand zei dat ik zo'n kleur had: "klopt, dat is de warmte die ik je geef door met mijn volle aandacht naar je te luisteren en met je praten"

Vera

Danie1012
Berichten van Danie1012
Onderwerpen van Danie1012
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Re: Rood warm hoofd

Bericht door Danie1012 » ma 09 jan 2017 20:27

Hallo dames,

April vorig jaar voor het laatst ongesteld geweest. Heb veel klachten waar ik niet goed van word. Momenteel erg veel last van warm rood hoofd. Zo erg dat het voelt of het gaat "ontploffen" zeg maar. Rest van het lichaam niet. Zelfs soms koud/rillerig. Heel vervelend want ik word daar onzeker van. Heb ook veel last van onrust en angsten wat zeker niet bevorderlijk is voor mijn gemoedsrust. Maar als ik het allemaal zo lees hoort het er wel bij. Denk alleen hoelang nog? ?

Danielle

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht