Warme handen en voeten.... Koorts?

Warmteopwelling, nachtzweten, hitteaanvallen, vapeurs.
Opvliegers zijn er in soorten en maten
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112
Menopauzejaar: 2019
Leeftijd: 49

Warme handen en voeten.... Koorts?

Bericht door Pris112 »

Hallo dames

Ik heb de laatste tijd weer een nieuwe klacht je wordt er moedeloos van :( maar buiten de bekende opvliegers waarbij ik dan in de nacht ook zwetend wakker kan worden heb ik nu gewoon een soort constante warmte in m'n handen en voetzolen...pfff ik kan m'n handen bij wijze van zo in een emmer met koud water stoppen en je hebt gelijk warm water...ook mn voeten voelen zo...en nee dan zweet ik niet maar ik zoek dan van alles om vast te pakken wat koud is....vroeger waren het de koude voeten waarvan m'n man zich rot schrok en nu is het van jeetje wat voel jij warm (qua handen haha) ik meet vaak uit angst de koorts op maar geen koorts...en het zijn ook geen echte opvliegers want dit duurt al weken....alsof m'n lichaam van binnen de verwarming aan heeft gezet. Herkent iemand dit?

Pris
Laila
Berichten van Laila
Onderwerpen van Laila
Menopauzejaar: 2008
Leeftijd: 66

Re: Warme handen en voeten.... Koorts?

Bericht door Laila »

Hoi,

Heb ik ook last van, hete handpalmen. Voeten alleen als het heel erg warm weer is. Maar handpalmen nu ook, terwijl het niet zo warm is. Ik houd dan graag een koud nat doekje in de buurt en af en toe houd ik die vast.
In de winter heb ik juist altijd ijskoude handen. Lastig hoor.

Groetjes, Laila
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112

Bericht door Pris112 »

Inderdaad Laila

Ik pak ook van alles vast om koudere handen te krijgen...'s nachts ga ik zelfs even naar de badkamer om m'n handen onder koud water te houden...pfff laatste tijd zo aan het sukkelen...
Dank je voor je reactie...

Pris
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112

Bericht door Pris112 »

Sorry dames daar ben ik weer

Ik vraag me af hoe veel je temperatuur kan stijgen en wat ik als ( post ) overgangsklacht kan zien of dat het iets anders is. Had het net weer zo warm en dacht laat toch eens de temperatuur meten...en die was nu 38 :o normaal zit ik rond de 37.4 37.6 pfff maak me nu toch zorgen...ben pas nog bij ha geweest en bloed was goed...verder komen we nergens dus corona lijkt me onwaarschijnlijk ( heb verder ook geen andere klachten) maar ben net wel ff druk geweest met poetsen...stofzuigen ..beestjes schoon gemaakt maar kan daardoor de temperatuur ineens stijgen....ben zo bang dat er iets is ook omdat ik de laatste tijd steeds onverklaarbare blauwe plekken zie ...arts durf ik niet meer heen omdat hij wel zal denken daar heb je d'r weer....maar lees wel over opvliegers maar echt koorts?
Hoop dat ik gerustgesteld kan worden...

Pris
Laila
Berichten van Laila
Onderwerpen van Laila
Menopauzejaar: 2008
Leeftijd: 66

Bericht door Laila »

Hoi Pris,

Al een beetje afgekoeld? Even rustig zitten, beetje water drinken en dan nog eens weer je temp meten. Wedden dat het dan weer normaal is?
Ik heb dit ook al een keer gehad. Was ook ongerust, maar nu weet ik dat je op zo'n moment niet moet meten. Hard gewerkt en waarschijnlijk ook nog een opvlieger. Even rust nemen en dan nog eens meten, je zult zien dat het dan weer normaal is. Ik heb een tijdje geleden de thermometer opgeborgen, werd er gek van om steeds m'n temperatuur op te meten. :lol:

Groetjes, Laila.
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112

Bericht door Pris112 »

Hoi Laila

Nou durf eerlijk gezegd niet te meten want m'n voorhoofd en wangen voelen nog warm en m'n handen daar kan ik volgens mij kooltjes mee aansteken...maar ik wacht nog even en als ik zelf denk dat het minder warm voelt dan meet ik nog maar eens...klinkt misschien raar maar ook volle maan komt er aan en bij sommige daarvan dan heb ik ook zulke klachten..maar ja 38 dan schrik je in deze tijd gelijk terwijl het qua corona bijna niet kan zijn...maar ja ik ben niet gevaccineerd en je wordt zo bang gemaakt...pff maar lief dat je reageert.

Pris
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112

Bericht door Pris112 »

Hoi Laila

Nou gisteravond de moed gevonden en toen was het weer 37.4...pfff...maar lijkt wel alsof het overdag als ik bezig ben of heel erg aan her malen ben dat het dan weer op kont zetten...ben gewoon erg angstig op dit moment...en kan nergens geen ontspanning vinden...dus dat zal ook meespelen. Besloten om voorlopig maar zoals jij zegt even geen thermometer te pakken

Pris x
Plaats reactie