Griep gevoel

Warmteopwelling, nachtzweten, hitteaanvallen, vapeurs.
Opvliegers zijn er in soorten en maten
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112
Menopauzejaar:
Leeftijd: 48

Griep gevoel

Bericht door Pris112 »

Hallo dames

Ik kom al een tijdje op dit forum maar kan hier weinig over vinden...sinds enkele dagen heb ik echt een soort griep gevoel...misselijk, slap voelen zowel in armen en benen,onrustige hartslag alsof je lichaam de koorts aanvecht alleen ik heb geen koorts...in deze tijd v corona ben ik gelijk angstig maar eigenlijk kan dat het niet zijn omdat wij nergens heen gaan zelfs boodschappen worden bezorgd...maar kan dat grieperige ( misselijk en moe en slap ) ook van de overgang komen? Heb de laatste tijd ook wel last v m'n onderbuik en onderrug...maar heb al 2 jr geen menstruatie gehad...ik weet veel is te vinden op dit forum maar als ik in het zoekbalkje "grieperig" in vul dan komen er 0 resultaten....alvast dank als er reacties komen....

Priscilla

Lientje22
Berichten van Lientje22
Onderwerpen van Lientje22
Menopauzejaar:
Leeftijd: 45

Re: Griep gevoel

Bericht door Lientje22 »

Hallo Priscilla,

Zeer herkenbaar het griepgevoel. Ik heb het al een aantal jaar. Net of ik stevige griep heb, behalve de hoge koorts.
Moe zowel lichamelijk als geestelijk, slap en trillerig gevoel, pijnlijke gewrichten, tot weinig in staat dan.

Ik heb het wel altijd rondom de ovulatie of soms ook van ovulatie tot de menstruatie.

Tip in de zoekbalk invullen, grieperig of griepgevoel. Dan komen er veel berichten waar in deze klachten worden beschreven.

Groetjes Lientje
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112
Menopauzejaar:

Bericht door Pris112 »

Hallo lientje

Dank voor je reactie...ik heb nogmaals geprobeerd om bij zoekbalkje grieperig en griepgevoel in te vullen met als resultaat 1 reactie (die v jou net) verder krijg ik geen andere berichten te zien helaas, maar ben toch blij met je reactie en dat het dus kan. Ben ook zo moe dan...ik moet me echt dwingen om iets te doen en te koken maar het liefst lag ik de hele dag in bed....het is inderdaad wel altijd in het begin vd maand ( wanneer ik vroeger altijd ongesteld was ) maar echt zo erg als dit keer...brr koud warm...rillerig moe slap...maar geen koorts en niet verkouden ....nogmaals dank jammer dat ik de andere reacties niet kan vinden..

Priscilla
Marsnat
Berichten van Marsnat
Onderwerpen van Marsnat
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Bericht door Marsnat »

Goedenavond

Ik heb al jaren overgangsklachten met veel opvliegers. Ik krijg dan een soort koorts met rillingen en veel zweten. Dit verdwijnt na 10 minuten. Nu heb ik een lichte neusverkoudheid en raden ze me aan om me te laten testen. Want dit valt onder corona symptoom. Als er geen corona was geweest was dit een gevolg van de menopauze. Dit zorgt voor stress en angst. Weet ff niet hoe hier mee om te gaan. Verder heb ik de meest voorkomende symptomen gewrichtspijnen, hoofdpijn enz. Denken jullie de laatste tijd ook om je te testen of vertrouwen jullie er op dat dit hoort bij de menopauze?
Werk al sinds maart thuis en houdt me aan de RIVM regels.
Moest dit even kwijt want ik kan pas woensdag terecht bij de GGD om te testen en zit me echt te stressen.

Groetjes Natas
Pris112
Berichten van Pris112
Onderwerpen van Pris112
Menopauzejaar:

Bericht door Pris112 »

Hallo Natas

Ja ik twijfel ook soms...corona..geen corona..maar het kan eigenlijk niet want m'n man werkt thuis, boodschappen doen we online en we gaan nergens heen...ik werk niet dus ik laat me nu niet testen omdat ik buiten spierpijn ( gewrichten ) en niezen ( waarschijnlijk de hooikoorts ) geen andere klachten heb maar als ik zou moeten werken en niet thuis kon blijven zou ik het waarschijnlijk voor m'n eigen gerustelling doen...maar klinkt meer als overgang.

sterkte meid
Priscilla
Willy78
Berichten van Willy78
Onderwerpen van Willy78
Menopauzejaar:
Leeftijd: 42

Bericht door Willy78 »

Hi Prisilla,

Heel herkenbaar dat grieperige gevoel( spierpijn, hoofdpijn, beetje keelpijn, slap gevoel). Ik ben 42 en heb dit al een tijdje voor m’n menstruatie en ook vaak voor m’n eisprong. Ik denk ook steeds, zal dit corona zijn, maar omdat dit elke keer terugkomt weet ik dat dat het niet is.
Sterkte ermee! Weet dat je niet de enige bent, dat scheelt (voor mij althans) een hoop! Hormonen doen veel met ons...

Groet, Willy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht