Valt dit ook onder opvliegers

Warmteopwelling, nachtzweten, hitteaanvallen, vapeurs.
Opvliegers zijn er in soorten en maten
Jabet
Berichten van Jabet
Onderwerpen van Jabet
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 51

Valt dit ook onder opvliegers

Bericht door Jabet » vr 25 aug 2017 10:06

Hallo dames

Gisteravond enkele heftige opvliegers gehad met hartkloppingen, misselijkheid, diarree enz met alles erop en eraan vreselijk maar dit weten jullie wel hoe dat is maar mijn vraag is hebben jullie de dag erna ook zon trillend gevoel in je lijf en grote moeheid, heb het gevoel een zware griep te hebben. niet voorruit te branden, ben nog niet zo gewend aan opvliegers heb ze sinds kort eerst heb ik een onrustig en gespannen gevoel in mn rug en schouders dan bloedheet krijg geen rood hoofd wel flinke huilbui voorafgaande van een misselijkheid als dit wegtrekt heb ik het ijskoud en rillingen weer die onrust, ..als dit nog maar het begin is wat kan ik dan nog meer verwachten? Heb nog wel steeds mn menstruatie die ook heel heftig is

Bettina

Jabet
Berichten van Jabet
Onderwerpen van Jabet
Menopauzejaar:

Re: Valt dit ook onder opvliegers

Bericht door Jabet » ma 04 sep 2017 12:48

Hallo dames

Nu heb ik al vele klachten gehad,maar tijdens mn menstruatie afgelopen week en daarna tot nu ervaar ik golven van
Eerst lijkt het of mn lijf onder stroom staat vervolgens een nare druk vanuit mn rug naar mn hoofd, hier word ik erg misselijk van en daarna heb het ijskoud en ben daarna erg moe, word van deze golven erg onrustig, deze golven heb ik zon vijf keer overdag maar ook een aantal keren 's nachts vandaar mijn vraag valt dit ook onder opvliegers zo ja wat zou ik hier aan kunnen doen lig meer op de bank bij te komen dan ik wat kan doen,
Ik hoor in mijn omgeving dat opvliegers hitte vlagen zijn, fijn is anders, het huilen staat nader dan het lachen voel me echt ellendig
Als dit ook bij de overgang duurt dan hoop ik dat het snel over is dit gun ik niemand zo naar,
ps ik ben nu 49 heb een korte cyclus van 20 dagen en erg heftig de menstruatie duurt zes dagen, dus meer slechte dagen als goede het laatste jaar

Groetjes Bettina

Jabet
Berichten van Jabet
Onderwerpen van Jabet
Menopauzejaar:

Re: Valt dit ook onder opvliegers

Bericht door Jabet » do 31 jan 2019 20:58

Hallo dames,

kan een opvlieger meer als 1,5 uur duren
Ik werd om half 6 vanavond heel naar, duizelig, heel heet misselijk heel koud deze aanval verdween weer met tranen rond 8uur het was zon nare ervaring dat ik nu begin te twijfelen of dit wel bij opvliegers hoort

Groeten, Jabet

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht