Druk op mijn hele boven lichaam.

Onder invloed van de hormonen verandert er in de overgang iets aan onze spijsvertering.
Maag- darmklachten zijn daarnaast ook vaak een uiting van spanning, stress, overbelasting of oververmoeidheid
Miro
Berichten van Miro
Onderwerpen van Miro
Menopauzejaar: 2018
Leeftijd: 51

Druk op mijn hele boven lichaam.

Bericht door Miro »

Hallo

Ik heb de laatste dagen veel last van een brandend gevoel aan luchtpijn, en maagstreek. Na het eten ben ik ook elke keer misselijk. En in mijn keel is het net of er iets in de weg slik waardoor slikken van speeksel niet fijn is. Ook steeds druk op mijn hele boven lichaam. Maar ik ben te bang om de dokter te bellen......daarom benieuwd wat jullie ervaren. Of dit echt bij de overgang kan horen of dat het toch iets ernstigs is?
Ik ben wel al enkele weken verkouden, al leek het de laatste twee weken of het minder was...

Miro

Miro
Berichten van Miro
Onderwerpen van Miro
Menopauzejaar: 2018
Leeftijd: 51

Re: Druk op mijn hele boven lichaam.

Bericht door Miro »

Hoi allemaal.

Ik ben 51 en twee jaar geen menstruatie meer gehad. Al enkele weken ben ik vaak misselijk en heb ik buikpijn dit gaat vaak samen met hoge en lage rugpijn. Vandaag al misselijk vanaf ik wakker ben.
Het idee dat ik moet braken, maar dat lukt me niet. Ik voel me een vaatdoek. Heb nergens zin in en ben vooral moe.
Ik ben zo bang dat ik zelfs geen dokter durf te bellen.......ik weet het even niet meer.

Miro

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht