Al 2 week intens misselijk

Onder invloed van de hormonen verandert er in de overgang iets aan onze spijsvertering.
Maag- darmklachten zijn daarnaast ook vaak een uiting van spanning, stress, overbelasting of oververmoeidheid
Nimian
Berichten van Nimian
Onderwerpen van Nimian
Menopauzejaar:
Leeftijd: 53

Al 2 week intens misselijk

Bericht door Nimian »

Hallo dames

Het begon als een onschuldig iets, niet zoveel trek hebben in het eten.
Ik had het niet eens door, maar het werd steeds heftiger, pijn in de slokdarm en intens misselijk vergelijkbaar met wat je hebt in een zwangerschap.
Vooral in de ochtend als ik wakker word en dat gedurende dag... :shock:
Word er zo moe van... Bij de huisarts al verschillende onderzoeken gehad, maar nog geen gekke dingen ontdekt.
Ik drink nu in de ochtend eiwit shake en als ik dat binnen heb gaat het eten wel weer en kan ik redelijk eten maar het misselijk gevoel blijft....
Wie herkend dit?

Anita

Renate
Berichten van Renate
Onderwerpen van Renate
Menopauzejaar:
Leeftijd: 50

Re: Al 2 week intens misselijk

Bericht door Renate »

Hoi Anita,

Ik herken dat heel erg! Heb er nu ook al een paar dagen last van. Naast gespannen borsten, snel zweten, hartkloppingen, zwaar gevoel in armen en benen, was het voor mij aanleiding om bloed te laten prikken. Net de assistente gesproken en op het eerste oog geen afwijkingen.
De waarden van mijn hormonen moeten nog wel binnenkomen, benieuwd of daar nog iets uitkomt! Als je je ongerust maakt, zou ik zeker even bloed laten prikken. Verder heb ik zelf het meeste last in de ochtend, bah, wat kan ik me naar voelen die eerste paar uren als ik wakker word. Wat een getob zeg die overgang!! :evil: ;)

Groet en sterkte!
Renate

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht