Pijnlijke kaken vooral met kauwen

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Norriporri
Berichten van Norriporri
Onderwerpen van Norriporri
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 60

Pijnlijke kaken vooral met kauwen

Bericht door Norriporri » zo 25 jun 2006 10:20

Hoi Monika,

ik ben 47 jaar en heb veel last van de overgang.
Ik heb ook veel last van mijn kaken, tijdens eisprong of menstruatie, kraakt het en lijkt de boel los te zitten, maar het verdwijnt ook steeds weer, dus het zal niet los zitten denk ik hahaha....wel heel vervelend, het doet bij bij niet echt pijn!

groetjes Nora

Betty63
Berichten van Betty63
Onderwerpen van Betty63
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Re: Pijnlijke kaken vooral met kauwen

Bericht door Betty63 » ma 26 jun 2006 14:52

Hai mensen,

Ik ben ook met de overgang bezig, ben nu zowat 43 en denk 3 a 4 jaar bezig.
Ik heb dat inderdaad ook, eerst mijn linker kaak maar bleek ook artrose te zijn, de tanden ook al een tijdje.
Heb er pas met de tandarts over gehad, en kon inderdaad met de overgang te maken hebben. En juist ook het tandvlees waar ik ook veel last van heb gehad.
Sinds ik hier mee bezig ben is mijn gebit wel achteruit gegaan, terwijl ik zo goed voor mijn gebit heb gezorgd altijd.

Mensen allemaal sterkte he? Ik moeten door en het zal vanzelf wel weer beter gaan. ook al balen ik er soms verschrikkelijk van.

Groetjes Betty

Ida45
Berichten van Ida45
Onderwerpen van Ida45
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 58

Re: Pijnlijke kaken vooral met kauwen

Bericht door Ida45 » za 08 jul 2006 15:39

Goedemiddag,

Ben voor het eerst op dit forum dus zal me even voorstellen, ben fietje 45 jaar en sinds dit jaar denk ik toch met de overgang begonnen.

Die pijnlijke kaak heb ik ook, vooral rechts, ook heb ik een soort van wildgroei op het bot op de onderkaak, , voelt heel onprettig want je komt er toch steeds mee in aanraking .
Heb ook verder veel last van opvliegers en pijnlijke gewrichten, nou had ik altijd al pijnlijke gewrichten , maar door een te laag werkende schildklier heb ik die nog meer.
Ik herken dus ook jouw klachten van die kaak, lastig is dat he?

Groet
Ida

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht