Vreemde pijnen in mijn lichaam

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Tanja46
Berichten van Tanja46
Onderwerpen van Tanja46
Menopauzejaar:
Leeftijd: 48

Vreemde pijnen in mijn lichaam

Bericht door Tanja46 »

Hallo dames,

Het is lang geleden dat ik een stukje geschreven heb. Het gaat een stukje beter met me en ik probeer wanneer nodig, hier te lezen. Dat helpt me veel, maar de laatste tijd heb ik weer wat klachten die ik hier niet zo goed kan vinden.
Eerder zat ik bijna wekelijks bij de dokter en dat is gelukkig verleden tijd. Op het moment sta ik wel op het punt om naar de dokter te gaan van wegen de klachten die ik op het moment heb. Toch wil ik even wachten en hier vragen of mensen mijn klachten herkennen
Ik voel de laatste tijd vreemde pijnen in mijn lichaam. Ik weet niet goed wat er nou pijn doet. Zijn het mijn botten of mijn spieren.
Ik voel een bepaalde druk op een plek in mijn lichaam. Dat kan in mijn arm zijn of mijn enkel enz enz. Het is dan ook niet mijn hele arm, maar een klein stukje. Het voelt alsof dat stukje van mijn lichaam geplet word. Ik weet niet een bepaalde druk. Het blijft ook niet constant. Ook heb ik een druk aan de boven en zijkant van mijn hoofd, net het gevoel of het daar uitzet, een soort van ballon die opgeblazen wordt.

Ik heb mijn best gedaan om de pijn zo duidelijk mogelijk te beschreven.
Mijn bloeddruk is goed.

Groet, Tanja

Mummie
Berichten van Mummie
Onderwerpen van Mummie
Menopauzejaar: 2016
Leeftijd: 53

Re: Vreemde pijnen in mijn lichaam

Bericht door Mummie »

Hallo,

heb ik ook gehad welkom in de overgang je hoeft niet maar dokter want het antwoord ken je al overgang zo ging het bij mijn.
Nu deze klacht volgende week of maand weer andere klachten en dikker worden heb ik ook.
Wanneer alles over hoop snel,

Groeten, Mirjan

Tanja46
Berichten van Tanja46
Onderwerpen van Tanja46
Menopauzejaar:
Leeftijd: 48

Re: Vreemde pijnen in mijn lichaam

Bericht door Tanja46 »

Hoi Mummie,

Bedankt voor je reactie. Ik ga ook maar niet naar de dokter. Eigenlijk weet ik wel dat het niks ernstigs is want zo heb ik het een paar dagen wel en dan weer niet. Ben ook zo blij met deze site.

Groet,
Tanja

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht