Slapende ledematen en diarree, noem maar op

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Caroline3
Berichten van Caroline3
Onderwerpen van Caroline3
Menopauzejaar:
Leeftijd: 47

Slapende ledematen en diarree, noem maar op

Bericht door Caroline3 » do 03 jan 2019 12:44

Hallo iedereen,

ik heb sinds een maand last van slapende ledematen (vooral 's avonds en 's nachts, aan linkerkant van lijf) en sinds paar dagen van diarree (1 a 2 x daags). Ook regelmatig last van spierpijnen in nek en benen.
Ik weet nu niet meer of het komt door de peri-menopauze (wat is gediagnosticeerd door de gynaecoloog) waardoor ik steeds weer andere (en meer) rare klachten krijg, ofwel door ophoging van mijn schildkliermedicatie (heb sindsdien wel last van diarree), van een slechte doorbloeding of van een lever die niet meer goed zijn best wil doen.
Ben door de mesologe op vitamine B complex gezet (terwijl bloedwaarden B12 oke was), hoog vitamine D (3000 IE p/d) (zat laag in bloed; 50), Aschwaghanda en vitamine D12. Misschien heeft dat hier ook mee te maken. Ik weet het niet meer. Teveel van het goede?

Ook heb ik 3 sessies body stress releases gedaan en voel me daar ook niet helemaal tof bij.

Wie herkent dit? Van de extreme vermoeidheid ben ik wel af (dankzij de vitamine B complex/de schildkliermedicatie?), evenals de narigheid van pms.
Kreeg de pil wel voorgeschreven maar wil daar nog even mee wachten.

Wat zijn jullie ervaringen? (Ben 46 jaar en schildklierpatient). Vind die slapende ledematen/tintelingen echt vervelend en ook eng, zeker als ik het nog uren na wakker worden in de benen, voeten, handen, het gezicht en de armen voel.

Caroline

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht