Gewrichten aders

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Geke1964
Berichten van Geke1964
Onderwerpen van Geke1964
Menopauzejaar:
Leeftijd: 55

Gewrichten aders

Bericht door Geke1964 » ma 03 sep 2018 12:23

Hallo,

Ik zit al een geruime tijd in de overgang. Ik heb vele ongemakken van nachtelijk zweten tot aan onrustige gevoelens. Sinds een jaar heb ik ook gewrichts- en spierklachten gekregen. Ik weet dat dit komt door het oestrogeen. maar op de plekken waar ik pijn ervaar ontstaan kleine zwellingen met daarbij gekleurde zichtbare aders en lichtelijk verkleurd. Ik heb de hele medische molen gehad en ik heb geen ziekte.

Zijn er meer mensen die dit herkennen dat naast de pijn ook het zichtbaar is. Ik maak mij er erg veel zorgen over. Het lijkt net of je gewrichten hun schokdemper missen want de pij ontstaat bij druk zetten of lopen enz.Op dit forum lees ik wel zwellingen en roodheid maar die aders op de pijnplekken niet. Ik heb een zeer witte huidskleur.

Geke

Indy
Berichten van Indy
Onderwerpen van Indy
Menopauzejaar:
Leeftijd: 55

Re: Gewrichten aders

Bericht door Indy » zo 16 sep 2018 10:48

Hoi Geke,

Pijn in spieren en gewrichten heb ik ook.. van steken in voeten/tenen tot in de vingers / ribben. De verkleuring heb ik niet, maar wél verdikking..bv in mn achillespezen.. komt idd door vermindering oestrogeen, de verdikkingen schijnt kalkafzetting te zijn ?

Indy

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht