Spieren en spier-trillingen

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Anitaa
Berichten van Anitaa
Onderwerpen van Anitaa
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Spieren en spier-trillingen

Bericht door Anitaa » di 13 sep 2016 07:59

Hallo allemaal,

ik zoek maar weer eens geruststelling
De laatste tijd ontzettend last van spieren en spiertrillingen, eerst alleen in benen, nu overal,ook in armen
En schouders, rug, buik, en gezicht bij mijn oog en bij mijn mond. Ik ben ermee naar de huisarts geweest maar ze zei veel mensen hebben dat, magnesium is geprikt waa goed volgens haar maar nu las ik dat je magnesium helemaal niet goed kan meten via bloedprik..
Ik vroeg haar of het met de overgang te maken kan hebben maar dat deed ze af met ach de overgang is voor ons een grijs gebied, de een heeft wel klachten de ander niet, daar kunnen we niks mee
Ik heb zelf op google gezocht op spiertrillingen maar dat had ik beter niet kunnen doen
Dus kortom elke dag spiertrillingen ook in gezicht, spierpijnen, zware moeie benen, rugpijn, in bed pijn in rug en heup, weet niet hoe te liggen
Ontzettend slecht slapen, heel vaak wakker, heel erg onrustig,moe, ik word er gek van
Volgende week word ik 50, hiephiep hoera..voel me net 80 soms

Anitaa

Karin25
Berichten van Karin25
Onderwerpen van Karin25
Menopauzejaar: 2015
Leeftijd NU: 58

Re: Spieren en spier-trillingen

Bericht door Karin25 » di 13 sep 2016 10:07

Hoi Anitaa,

ik heb dat ook gehad, het begon in mn kuiten en ik bleef ernaar kijken. Na een paar dagen verspreidde het over mn lichaam zelfs mn tong deed mee. ook ik ging zoeken en werd bang voor vooral ALS. uiteindelijk bij de neuroloog een EMG gehad en eigenlijk al daarvoor stelde hij me gerust.