Ondraaglijke pijn in benen

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Lizzie
Berichten van Lizzie
Onderwerpen van Lizzie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Ondraaglijke pijn in benen

Bericht door Lizzie » wo 21 mar 2012 13:28

Hallo iederen,

ik ben 47 jaar en sinds 2 jaar in de overgang. Mijn grootste probleem is een ondraaglijke pijn in mijn onderbenen, vooral als ik lig. Soms kan ik mijn benen niet meer verleggen door die vreselijke zeurende pijn. Ik heb ook pijn in onderrug, eveneens als ik wat stil heb gelegen, rechtkomen lukt moeilijk, ik moet me echt rechttrekken... pfff die pijnen, soms kan ik het echt niet meer verdragen.

Herkent iemand dit ?

Anita

Nysten
Berichten van Nysten
Onderwerpen van Nysten
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 67

Re: Ondraaglijke pijn in benen

Bericht door Nysten » wo 21 mar 2012 14:50

Hallo Anita,

Ik herken dit zeker. Ik heb er al last van sinds maart 2003 en kan dus ook heel moeilijk lopen. Heb heel veel pijn vooral in mijn rechterbeen en mijn rechtervoet is helemaal stijf en gevoelloos. Tot op heden zie ik weinig vooruitgang en de dokters weten niet wat het is. Ik heb diverse ziekenhuizen zowel in Nederland en Belgie geraadpleegd maar tot een diagnose is het niet gekomen. Ik moet er maar mee leren leven en dat is het.

Met vriendelijke groet,
Myriame.

Perla
Berichten van Perla
Onderwerpen van Perla
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Bericht door Perla » za 31 mar 2018 15:31

Hai Anita

ik wou vragen of het al minder is geworden heb ook dat vreselijke pijn!!!

Perla

Natasja
Berichten van Natasja
Onderwerpen van Natasja
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 46

Bericht door Natasja » wo 09 mei 2018 15:55

Hallo,

ik ben 45 en ook.
Ik heb last van mijn benen. Bij mij is het echt spierkramp die mij aanvalt of aan de zijde en bovenkant van mijn linkerbeen maar ook boven aan mijn bil(len) of in 1 van mijn scheenbenen. Het wisselt constant. Ik Heb het nu al 1 week en word gek van de pijn. Het ergste is het wanneer ik naar bed ga want dan heb ik niet de afleiding van het dagelijkse leven en dan voel ik me zo eenzaam met mijn pijn. Elke keer heb ik wel weer iets raars wat dan weer komt en na n tijd weer weggaat.
ik hoop dat dit ook snel weggaat.

Groetjes Natasja

Vrouw
Berichten van Vrouw
Onderwerpen van Vrouw
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Bericht door Vrouw » wo 11 jul 2018 15:30

Hallo, ik ben 55 jaar,

Ook ik heb zeer veel last van mijn scheenbeen. Links of rechts, nooit tegelijk. Nare zware pijn. Zo erg dat ik er wakker van word. Ik gooi vaak mijn voeteneind omhoog en daar lijkt t van af te zakken. Zodra ik naast mijn bed sta is t over. Zo raar.
Ik ben geen hardloper, sta wel veel.
Herkent iemand dit?

Vrouw

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht