Spierpijn en tintelingen

Spier- en gewrichtspijn en andere verschijnselen van het bewegingsapparaat, zoals trillingen, stijfheid e.d.
Ook andere verschijnselen die je ledematen betreffen kun je op dit forum kwijt
Lientje22
Berichten van Lientje22
Onderwerpen van Lientje22
Menopauzejaar:
Leeftijd: 45

Spierpijn en tintelingen

Bericht door Lientje22 »

Hallo dames,

Sinds een aantal maanden heb ik er weer een nieuwe klacht bij, Naast de lange rij klachten die er nog steeds zijn. Zie mijn eerdere berichten.
Ik krijg half/eind de middag een heel zwaar pijnlijk gevoel in mijn benen en armen . Ook tintelt/ brand mijn huid dan ook.
De tintelingen houden wel dagen aan. Is met name voor de menstruatie en rondom de eisprong.
Maar die heftige spierpijn/ zwaar pijnlijk gevoel in mijn ledematen is nieuw. Het duurt dan ongeveer 2 dagen aan en dan is het weer weg. Het is geen spierspanning waar ik ook bij tijden veel last van heb.
Het meest vervelende aan deze klacht is dat het in de avond en nacht erger is, waardoor ik niet in slaap kom. Lig dan soms tot 4/ 5 uur wakker.
Pijnstilling zoals paracetamol helpt niet. Ook magnesium heb ik lange tijd geslikt. Maar ook dat helpt niet.
Voor het slapen gaan neem ik al een aantal jaren een warm bad. Op het moment als ik in bad zit, is het lekker ontspannend , maar daarna is het er weer.
In oudere berichten lees ik wel herkenning. Maar ben benieuwd of er dames zijn die nu actief zijn op het forum het herkennen? En misschien een tip hebben.

Lientje

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht