Hartkloppingen

Hartkloppingen: Een verzamelnaam voor het bewust voelen kloppen van je hart.
Hartoverslagen, snelle hartslag, hartfladders, hartbonken enz.
Ademhaling: Met alles wat we in de overgang meemaken, lukt het soms niet de ademhaling laag te houden.
Nimian
Berichten van Nimian
Onderwerpen van Nimian
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Hartkloppingen

Bericht door Nimian » za 07 jan 2017 22:59

Hallo dames

Laatste tijd heb ik regelmatig hartkloppingen, het forum stelde me hierbij gerust en herkende mijn klachten bij meerdere vrouwen die er over schreven.
Nu had ik vanmiddag heel iets anders en kan het niet echt omschrijven maar het zijn zeker geen hartkloppingen meer dat het hele hart even totaal in de war was en heen en weer sprong in mijn lichaam, was maar 1 a 2 hartslagen daarna was het weer normaal.
Het was zo'n akelig gevoel ben er nog steeds een beetje van onder de indruk en bang dat het me weer overkomt.
Herkent iemand dit?

Groeten Anita

Annabel71
Berichten van Annabel71
Onderwerpen van Annabel71
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Re: Hartkloppingen

Bericht door Annabel71 » zo 08 jan 2017 11:45

Ja herken ik.

Ik heb al een aantal jaren zulke hartkloppingen, en ik leef nog steeds, dus daar maak ik me niet meer al te druk om. ;) Ook het gevoel dat jij beschrijft heb ik, net een hartslag met fladderende bokkensprongen zeg maar. Zal er allemaal wel bij horen.

Probeer je er niet te druk om te maken, of laat een hartfilmpje maken voor je eigen gemoedsrust.

Groetjes Annabel.

Claudia74
Berichten van Claudia74
Onderwerpen van Claudia74
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 45

Re: Hartkloppingen

Bericht door Claudia74 » vr 13 jan 2017 08:47

Hoi Anita...ik herken het!

Helaas. Ik had er altijd al last van maar nu is het ineens een stap erger, bah! En idd ik leef ook nog, maar die akelige varianten vind ik doodeng!

sinds een tijdje last van overgangsklachten..en ik ben bijna 43. Maar nu het nachtzweten en de hartkloppingen zo erg zijn (hartoverslagen had ik al) denk ik toch echt dat het begonnen is.
Vorige week was ik dood en doodmoe.

Claudia

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht