Elke maand pijn arm benauwd etc

Hartkloppingen: Een verzamelnaam voor het bewust voelen kloppen van je hart.
Hartoverslagen, snelle hartslag, hartfladders, hartbonken enz.
Manne
Berichten van Manne
Onderwerpen van Manne
Menopauzejaar:
Leeftijd: 46

Elke maand pijn arm benauwd etc

Bericht door Manne »

Hallo dames

Het valt me op dat elke maand ik een paar dagen last heb van het volgende: pijn in de linkerarm. Soms helemaal tot aan de vingers en zelfs in mijn gezicht aan de linkerkant. Ook achter mijn schouder blad. Benauwd. Ik heb altijd last van fladders en overslagen, maar rond deze tijd erger. Elke maand komt t terug. Ben een keer op de hart bewaking geweest. Ben maar de fysio geweest (die zei dat een paar wervels vast zaten en die kraakte me). Maar ik vind het vreemd.
Wie herkent dit?
Ik ben overigens 46. Regelmatig (heftig) ongesteld. Week voor de menstruatie heel opvliegerig. Tijdens menstruatie dus die pijn in arm etc.

Manne

Amaya12
Berichten van Amaya12
Onderwerpen van Amaya12
Menopauzejaar:
Leeftijd: 47

Re: Elke maand pijn arm benauwd etc

Bericht door Amaya12 »

Hi Manne,

Ik hoop dat je je beter voelt.
ik heb al 2 jaar last van kortademigheid en dacht ik toen hyperventilatie maar het is sinds kort verergerd met benauwdheid of luchttekort, tintelingen linker hand, pijn tussen schouderbladen. Heb verschillende artsen bezocht waarvan 3 cardiologen met hele goede resultaten van de onderzoeken. Eentje wist mij te vertellen dat ik vaatkramp heb en dat dit niet zichtbaar is bij de reguliere onderzoeken waardoor ik mij wat ben gaan verdiepen in de materie. Tip : boek hart-voor-vrouwen
Ik denk dat iedere vrouw vanaf 35 dit boek moet hebben gelezen!

Gr, Amaya
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht