Elke keer weer nieuwe klachten

Algemene vragen en informatieve onderwerpen over wat de overgang is
Ook aankondigingen van nieuwsbrieven of evt. huishoudelijke medelingen zullen we op dit forum plaatsen.
Briljantje
Berichten van Briljantje
Onderwerpen van Briljantje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Elke keer weer nieuwe klachten

Bericht door Briljantje » do 08 dec 2016 23:16

Hallo allemaal,

ben ik weer, ik ben nu een dik jaar niet meer ongesteld geweest, maar heb nog steeds last van veel klachten.
opvliegers, trillingen in m,n lichaam, veel pijn onder in m,n rug, schouder, en nu begint m,n been ook nog eens.
Als ik terug kijk begrijp ik niet dat ik zo sterk geweest ben, maar nu begint het moeilijk te worden.
Op den duur denk je, was het nu maar eens over, maar elke keer komen er weer nieuwe klachten bij.
Zijn er meer vrouwen die hier nog zolang last van hebben ?

Briljantje

Jackievos
Berichten van Jackievos
Onderwerpen van Jackievos
Menopauzejaar: 2013
Leeftijd NU: 57

Re: Elke keer weer nieuwe klachten

Bericht door Jackievos » vr 09 dec 2016 11:12

Hoi Briljante,

Nou ik ben 1 van de vrouwen die al 3 jaar in de postmenopauze zit, en ja ook allerlei klachten. Van spieren of gewrichtspijn tot raar in hoofd, dan weer misselijk en eigenlijk iedere dag wel iets.
Dus en ik weet zeker dat je hier niet de enige in bent.Ik lees hier veel, dat geeft mij veel steun.
Succes, want het is echt niet makkelijk.

Groetjes Jackievos.

Roos1964
Berichten van Roos1964
Onderwerpen van Roos1964
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Re: Elke keer weer nieuwe klachten

Bericht door Roos1964 » vr 09 dec 2016 11:53

Ja hoor,

alle bekende zaken komen hier op z'n tijd langs. Blijvertjes zijn op dit moment ochtendstijfheid, volkomen gestrest raken van weinig, matig slapen, een raar wiebelig hoofd en weinig concentratie kunnen opbrengen. De tijd van het jaar doet ook geen goed, dat realiseer ik me ook.
Sinds 2 weken loop ik naar mijn werk 1 a 2x p/w. (van de 4) Dat is 14 km p/d. Hoe ellendig het vroege opstaan dientengevolge ook is, na weinig slaap, het helpt me om me door de werkweek heen te slaan. En eenmaal ad wandel is het heerlijk zo vroeg in de ochtend.
Bewegen, met welke intensiteit dan ook helpt bij mij. Dat doet me goed, om iets te doen wat wel lukt :shock:

Groetjes en sterkte, Roos

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht