Alles is me teveel

Zorgmoe, Oververmoeid, Opgebrand. Bestaande verplichtingen en verwachtingen worden teveel.
De draagkracht waarover we eerder beschikte, lijkt langzaam maar zeker af te brokkelen.
IreneB
Berichten van IreneB
Onderwerpen van IreneB
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 49

Alles is me teveel

Bericht door IreneB » vr 03 feb 2017 19:38

Hallo,

Ik ben 45 jaar. De laatste jaren heb ik regelmatig last van grote vermoeidheid. Alles is me teveel. Bijvoorbeeld als ik even naar de supermarkt wil, ben ik ineens zo moe dat ik moet gaan dutten. De huisarts heeft niets kunnen vinden. Ik denk dat het de overgang is, want mijn menstruatie begint ook onregelmatig te worden. Ik weet niet wat ik aan de vermoeidheid kan doen, want ik heb helemaal geen stress in mijn leven: ik heb geen kinderen, ik heb een fijne, begripvolle man, prettig deeltijd werk en ruime tijd voor ontspanning. Rustiger dan ik al doe, is eigenlijk niet mogelijk, want ik wil ook niet gaan thuiszitten naar de muren staren. Ik vind het fijn dat ik op deze website herkenning vind. Misschien zijn er meer mensen die last hebben van grote vermoeidheid zonder aanleiding?

Ciao
Irene

Silvia1969
Berichten van Silvia1969
Onderwerpen van Silvia1969
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Re: Alles is me teveel

Bericht door Silvia1969 » ma 06 feb 2017 19:37

Hallo Irene

Herken het maar al te goed vandaag moe moe en nog eens moe. Niks gedaan alleen maar bank zitten.

Sterkte, Silvia

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Bericht door Madu » ma 06 feb 2017 20:16

Beste Irene,

Erg herkenbaar. Moe moe moe. Vandaag ging het redelijk tot vanmiddag. Ik wilde nog even dit of dat.....................ging even zitten. Als er een deken van vermoeidheid over me heen viel. Niets meer gedaan. Niet eens gekookt. Kon ook niet moest ik boodschappen doen. Soepje uit de vriezer gehaald. Zitten, zitten ,zitten even naar bed gegaan, niet geslapen maar ik kon mijn ogen niet meer open houden.

Bizar hoor, maar het is niet anders. Er is geen peil op te trekken.........................

Sterke,
Madu

IreneB
Berichten van IreneB
Onderwerpen van IreneB
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 49

Bericht door IreneB » di 28 feb 2017 20:31

Hallo iedereen,

Wat fijn dat er reacties zijn gekomen. Het is geruststellend dat ik niet de enige ben met deze klacht.
Bedankt allemaal!

Irene

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht