Veel bloedverlies

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Aswariya
Berichten van Aswariya
Onderwerpen van Aswariya
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 46

Veel bloedverlies

Bericht door Aswariya » ma 15 jul 2019 12:42

Hallo goedemiddag,

Ik ben sinds 3 weken non stop ongesteld.
Vorig jaar ben ik 6 maanden niet ongesteld geweest daarna na 2 of 3 maanden, nu non stop 3 weken ongesteld. Is dit de menopauze?. Ben 46 jaar. Heb erg last van vermoeidheid, somber, nerveus altijd.
Veel pijn in onderrug, erg veel pijn.
Ben huisarts geweest heb pil gekregen.
Nooit eerder pil gebruikt, nu ben ik misselijk, geen eetlust en somber, nerveus. Pil heeft even geholpen nu niet meer. Ben zo moe en suf hele tijd. Geen concentratie meer geen zin om iets te doen. Ochtenden zijn het ergst om op te starten. Veel bloedverlies.
Enige advies......

Aswariya

Henny
Berichten van Henny
Onderwerpen van Henny
Menopauzejaar:

Re: Veel bloedverlies

Bericht door Henny » ma 15 jul 2019 14:29

Aswariya schreef:
ma 15 jul 2019 12:42
Vorig jaar ben ik 6 maanden niet ongesteld geweest daarna na 2 of 3 maanden
Dit is de overgang. Of het de menopauze is ( s de dag van je laatste menstruatie) is weet je pas als het een jaar is opgehouden. Vaak komt er dan geen menstruatie meer terug
Aswariya schreef:
ma 15 jul 2019 12:42
nu non stop 3 weken ongesteld. Is dit de menopauze?.
Dat je je slap voelt en pijn in je rug hebt bij aanhoudend heftig bloedverlies snap ik wel. Houd je ijzer maar in de gaten!!

Als je aan de pil begon vervolgens langdurig bloedverlies krijgt, dat lijkt me niet de bedoeling. De volgorde snap ik niet echt.

Henny

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht